• Enel este lider pe piața liberă de furnizare de energie electrică din România, cu peste 900.000 de clienți
• „Energie cu ceva în plus” este prima campanie promoțională pentru toate serviciile de furnizare de electricitate și gaz pe piața liberă ale companiilor Enel din România
Enel a lansat în luna martie prima sa campanie națională în România, oferind clienților care aleg orice serviciu de furnizare de electricitate sau gaze naturale pe piața concurențială de la companiile Enel Energie și Enel Energie Muntenia posibilitatea de a câștiga prin tragere la sorți 100 de premii (pachet aragaz plus frigider).
„Liberalizarea pieței energiei electrice din România a schimbat regulile jocului: consumatorul are puterea să aleagă furnizorul în funcție de nevoile sale. De aceea, ascultăm permanent ceea ce ne spun clienții noștri și adaptăm oferta conform cu ceea ce își doresc. Am lansat prima noastră campanie promoțională cu premii în parteneriat cu unul dintre cele mai cunoscute și apreciate branduri românești de produse electrocasnice, întrucât suntem consecvenți strategiei noastre de a fi nu numai un furnizor integrat de utilități, ci și de a oferi produse și servicii complementare, cu valoare adăugată. Ultimul an ne-a confirmat faptul că a pune nevoile consumatorului pe primul loc este strategia câștigătoare, întrucât suntem prima alegere a clienților de energie electrică pe piața concurențială. Dorim să facem cunoscut la nivel național portofoliul variat de servicii oferite pe piața liberă de companiile Enel Energie și Enel Energie Muntenia, dezvoltate pentru a răspunde nevoilor diverse ale clienților de a folosi energia în orice fel doresc”, a declarat Eleodor Ghenoiu, Head of Advertising & Brand Activation Enel România.
Campania „Energie cu ceva în plus”, construită împreună cu Publicis România, se desfășoară în perioada 15 martie – 13 aprilie, la nivel național, având ca medii TV, Radio, OOH și online. De asemenea, campania se derulează și în rețeaua de 30 de magazine și parteneri Enel.
„Intrăm cu bucurie în al treilea an al colaborării noastre cu Enel, liderul pieței libere de furnizare de energie electrică din România. Parteneriatul Publicis – Enel se desfășoară pe fundalul celei mai efervescente perioade a pieței de energie electrică, în plină schimbare datorată liberalizării. Suntem fericiți si onorați să fim alături de Enel în această misiune și să marcăm numeroase premiere în istoria companiei Enel: prima campanie comercială de pe piața de energie, prima ofertă integrată de energie electrică și gaz, iar acum prima campanie națională cu premii pentru clienți. Și, așa cum se spune la premiere «Stay tuned for more!»”, a completat Cătălin Albu, Client Service Director Publicis România.
Promoția este valabilă pentru clienții de tip rezidențial pe piața concurențială și este disponibilă la achiziționarea oricărui produs de electricitate sau gaz. Regulamentul este disponibil pe www.enel.ro.
Echipa Enel România implicată în proiect a fost alcătuită din Oana Gherasim – Head of Communications, Eleodor Ghenoiu – Head of Advertising & Brand Activation, Ioana Știrbulescu – ATL Coordinator, Ionuț Duna – Marketing Manager, Simona Muntean – Product Manager, Diana Guteniuc – Digital Specialist, Cătălina Vulpe – Marketing Specialist, iar din echipa Publicis au făcut parte: Irina Guțan – Copywriter, Bogdan Moraru – Art Director, Cristina Ionescu – Account Manager, Loredana Viga – Digital Account Manager, Dragoș Eustafievici – Media Account Director.
Produsele Enel sunt configurate pentru a îndeplini cerinţele consumatorilor care doresc o interacţiune mai simplă cu furnizorul de energie. Pentru a facilita interacţiunea cu clienţii, abonamentele Enel sunt disponibile în orice moment, din orice punct din România, iar clienţii pot derula online toate operaţiunile, de la încheierea contractului până la facturare, pe site-ul www.enel.ro.
Compania s-a concentrat şi asupra zonei serviciilor cu valoare adăugată, având oferte speciale ca Enel Asistenţă, Enel Asistenţă+ pentru electricitate şi Enel Asistenţă Gaz şi Enel Asistenţă Gaz+ pentru gaze naturale. Clienţii beneficiază astfel de pachete de asistenţă tehnică pentru instalaţiile interioare de utilizare a gazelor şi electricităţii, reparaţii de lăcătuşerie, reparaţii ale instalaţiilor de încălzire a apei, verificare tehnică a instalaţiei de gaz, intervenţii de urgenţă la instalaţia de gaz şi centrala termică, rapid şi eficient, 24 de ore pe zi, printr-o reţea de firme specializate, administrată de compania Europ Assistance.