- Grupul Enel a prezentat un nou brand global corporativ în Madrid, precum și noul site Enel.com, o nouă identitate vizuală și siglă
- Brandul Enel este construit prin prisma strategiei care poziționează Grupul ca o companie inovatoare, sustenabilă, vizionară, ce este activă pe întreg lanțul valoric și care pune conceptul de Deschidere în centrul valorilor strategice și a abordării operaționale
- Noua identitate vizuală simbolizează o nouă eră pentru companie și personifică principiile dinamice și flexibile ale Open Power
- Noile indentități vizuale ale Endesa și Enel Green Power sunt dezvoltate urmărind aceleași principii
Madrid – Roma – Președintele Enel, Patrizia Grieco și CEO-ul grupului, Francesco Starace, au făcut publică noua identitate corporativă globală a Enel, într-un eveniment ce a avut loc la sediul central din Madrid al subsidiarei spaniole a grupului, Endesa.
De asemenea, în același eveniment au fost prezetate și noile identități vizuale ale Endesa și Enel Green Power, ca parte a identității globale a Grupului.
„Cu această transformare, aliniem imaginea corporativă a Enel cu schimbările care au loc atât în interiorul companiei, cât și cu evoluția accelerată pe care o conducem în industria energetică”, a declarat Francesco Starce, CEO și Director General al Grupului Enel. „Conceptul de Deschidere pe care îl sintetizăm în expresia Open Power ne poziționează ca un grup inovator și sustenabil, ce se dedică extinderii și dezvoltării conținutului tehnologic în toate operațiunile sale, pentru a obține siguranța energetică și pentru a îmbunătății serviciile energetice la nivel global. De asemenea, inseamnă să valorificăm infrastructura noastră, prin schimbul de cunoștințe, asfel încât să extindem gama de utilizare, iar în același timp să colaborăm cu clienții, partenerii și alte grupuri de interese pentru a crea un mediu benefic ce ajută la protejarea și securizarea investițiilor. Conceptul de Open Power presupune să fii mai mult decât un simplu producător și distribuitor de energie electrică. Noua noastră marcă simbolizează caracterul inovator, sustenabil, multi – dimensional și deschis al Grupului Enel”.
Strategia Open Power a Enel, prezentată cu ocazia celui mai recent eveniment al Grupului, Ziua Piețelor de Capital, în noiembrie 2015, la Londra, impune conceptul de Deschidere ca o piatră turnantă a abordării sale strategice și operaționale:
1. Energie deschisă pentru mai mulți oameni;
2. Energie deschisă pentru mai multe tehnologii;
3. Să deschidem noi modalitări de a gestiona energia pentru oameni;
4. Să deschidem energia pentru noi utilizări;
5. Să fim deschiși pentru mai multe parteneriate.
Noua strategie de brand transmite poziționarea Enel ca o companie de utilități modernă, deschisă, flexibilă, receptivă și capabilă să conducă schimbarea în energie. Grupul introduce un nou sistem vizual – incluzând noi sigle – care sunt dinamice, pline de culoare și reprezintă principiile flexibile și active ale abordării sale deschise: Open Power. Nou identitate vizuală și noua siglă adoptă o gamă de culori care reflectă varietatea spectrului energetic, naturalețea plurivalentă a Grupului ce este prezent în peste 30 de țări, precum și diversitatea în creștere a serviciilor companiei într-un sistem energetic global.
Ca parte a schimbării identității vizuate, noul site al Grupului, Enel.com, a fost, de asemenea, lansat. Noul site are o abordare centrată pe utilizator și o aplicație adaptată pentru telefonul mobil. Adoptarea integrală a noii identități se va face online pe parcursul anului 2016.