Numărul clienților rezidențiali care au ales ofertele Enel Energie și Enel Energie Muntenia pe piața concurențială a crescut la 500.000, ca urmare a strategiei companiilor de a plasa inovarea și consumatorii în centrul preocupărilor sale, de a diversifica ofertele de servicii cu valoare adăugată, precum și de a simplifica interacțiunea dintre client și furnizor, prin digitalizare.
“Suntem onorați că suntem furnizorul preferat de 500.000 de clienți rezidențiali pe piața concurențială de energie electrică, având în vedere dinamica și competiția în creștere pe piața de energie din România. Strategia de a concepe operațiunile companiei pornind de la nevoile clienților, adoptând în același timp inovații pentru a simplifica viața acestora, ne-a ajutat să beneficiem de o mai mare încredere din partea consumatorilor. Angajamentul nostru este să oferim clienților stabilitate, precum și prețuri optime, astfel încât să beneficieze de un partener de încredere pe termen lung”, a declarat Michele Grassi, Director General Enel Energie și Enel Energie Muntenia.
Enel a premiat astăzi clientul beneficiar al contractului cu numărul 500.000 activat pe piața liberă. Acesta locuiește în Arad și va beneficia de energie electrică gratuită timp de un an.*
În luna aprilie a acestui an, Enel a intrat și pe piața furnizării de gaze naturale către clienți rezidențiali, cu servicii care oferă consumatorilor casnici o experiență de utilizare mai simplă, predictibilitate, precum și avantajul de a avea un singur furnizor atât pentru energie electrică cât și pentru gaze naturale. Această poziționare a permis companiei să creeze pachete avantajoase pentru furnizarea de gaz și electricitate, cu beneficii și preferențiale pentru clienii Enel care aleg ambele servicii.
Produsele Enel au fost reconfigurate în ultima perioadă, pentru a îndeplini cerințele consumatorilor moderni, care doresc o interacțiune mai simplă cu furnizorul de energie. Pentru a facilita interacțiunea cu clienții, abonamentele Enel sunt disponibile în orice moment, din orice punct din România, iar clienții pot derula online toate operațiunile, de la încheierea contractului până la facturare, pe site-ul www.enel.ro.
Astfel, Enel pune la dispoziția clienților rezidențiali o gamă variată de produse personalizate, oferind predictibilitate prin prețuri fixe și o comunicare facilă cu clienții prin intermediul aplicației MyEnel disponibilă atât online, cât și pe dispozitive mobile: Enel Fix 24, Enel Simplu Anual și Enel Fix Online. Mai multe detalii despre portofoliul de produse găsiți la https://www.enel.ro/enel-muntenia/ro.html pentru clienții Enel Energie Muntenia și la https://www.enel.ro/ro/clienti-oferte-rezidentiali-ee.html pentru Enel Energie.
Compania s-a concentrat și asupra zonei serviciilor cu valoare adăugată, având oferte speciale ca Enel Asistență, Enel Asistență+ pentru electricitate și Enel Asistență Gaz și Enel Asistență Gaz+ pentru gaze naturale. Clienții beneficiază astfel de pachete de asistență tehnică pentru instalațiile interioare de utilizare a gazelor și electricității, reparații de lăcătușerie, reparații ale instalațiilor de încălzire a apei, verificare tehnică a instalației de gaz, intervenții de urgență la instalația de gaz și centrala termică, rapid și eficient, 24 de ore pe zi, printr-o rețea de firme specializate, administrată de compania Europ Assistance.
Un adevărat promotor al transformării digitale pe piața de energie electrică, Enel a implementat anterior și alte inovații, pentru a asigura clienților accesul la servicii mai ușor și mai rapid. Printre acestea, se numără aplicația pentru dispozitive mobile MyEnel – prin care clienții pot gestiona singuri relația cu furnizorul de energie electrică, având posibilitatea să transmită indexul, să vizualizeze plățile, să acceseze istoricul facturilor, să plătească factura direct de pe telefonul mobil, să trimită sesizări furnizorului sau să obțină informații utile online și MyEnel Card – care permite plata simplă a utilităților.
* Toate taxele impuse de lege vor fi suportate de către Enel.