· Companiile de furnizare de energie din Grupul Enel au acum peste 80 de magazine la nivel național, aceasta fiind una dintre cele mai extinse rețele de magazine ale unei companii de furnizare de energie din România
· Investiția în expansiunea și modernizarea rețelei de magazine se ridică la 5 milioane de euro
Enel deschide astăzi magazinul concept din București, parte a unei rețele de peste 80 de magazine la nivel național. Localizat într-un spațiu modern și ușor accesibil, la parterul noului sediu Enel, din centrul Bucureștiului, magazinul asigură o atmosferă mai personală și primitoare, care în timpul zilei oferă o experiență digitală clienților, având o zonă de așteptare confortabilă și punând la dispoziția clienților soluții de afișaj ce folosesc tehnologii avansate și inovatoare, în timp ce seara locul se transformă într-un punct de întâlnire unic pentru trecători, datorită luminilor kinetice și băncilor iluminate din fața magazinului, care se bazează pe conceptul „Open Power” al grupului Enel.
Până în prezent, compania a investit peste 5 milioane de euro în expansiunea și modernizarea rețelei de magazine, pentru a putea fi cât mai aproape de clienți și a răspunde nevoilor acestora.
“În ultimii doi ani, pentru a fi mai aproape de clienții noștri, în orice loc din țară s-ar afla aceștia, am construit prin intermediul Enel Energie și Enel Energie Muntenia una dintre cele mai mari rețele naționale de magazine a unui furnizor local de energie. Magazinul pe care îl deschidem astăzi urmează același concept și design pe care l-am utilizat în fiecare magazin din restul țării, un concept personalizat și primitor pentru fiecare dintre produsele și serviciile noastre, având totuși ceva deosebit”, a declarat Michele Abbate, General Manager Enel Energie și Enel Energie Muntenia.
Noul magazin concept pune la dispoziția clienților un spațiu generos și modern pentru activitățile de relații cu clienții și vânzări de zi cu zi, oferind în același timp o formă unică de afișaj – un spectacol de lumini realizat prin intermediul unui sistem de lumini kinetice și un panou LED ce reprezintă atât o modalitate de a expune permanent elementele de brand, dar și oportunitatea de a crea un punct de atracție pentru cei care se află în afara magazinului. În plus, pe măsură ce se înserează, băncile iluminate din fața magazinului și spectacolul de lumini kinetice transformă magazinul într-un loc perfect de întâlnire în centrul orașului.
Programul de lucru al noului magazin Enel este săptămânal, de luni până vineri, între orele 9:00 – 17:00. Magazinul deservește clienții Enel Energie Muntenia și se află la parterul sediului Enel din București, în apropierea stației de metrou Piața Unirii, a stațiilor de autobuz Mircea Vodă (117, 313, 116, 784) sau Biblioteca Națională a României (123, 104, 124, 385, N104, N111, N109). Clienții vor fi întâmpinați de specialiști care le vor oferi asistență cu privire la contractare, depunerea documentelor, abonarea la ofertele pentru electricitate, gaze naturale, dar și la serviciile cu valoare adăugată puse la dispoziție de către companie pentru clienții casnici și pentru companii. Magazinul are un display special pentru sistemele de aer condiționat, încălzire și iluminare aflate în vânzare în condiții avantajoase.
În România, numărul magazinelor Enel și a celor partenere se ridică la aproximativ 80, compania investind în ultimii trei ani peste cinci milioane de euro în modernizarea și/sau relocarea magazinelor, cu scopul de a simplifica procesele și de a fi mai aproape de clienți. Conceptul noilor magazine a fost dezvoltat împreună cu compania Stirixis, care au creat un model de magazine prietenos și confortabil, încurajând conversația prin crearea unui spațiu deschis, cu un mobilier ergonomic și prin utilizarea unor tehnologii avansate.
Recent, Enel Energie și Enel Energie Muntenia, lideri în furnizarea de energie electrică în România, au marcat atingerea pragului de 2.000.000 de clienți casnici pe piața competitivă de gaze și electricitate, dublându-și numărul de clienți pe piața liberă în mai puțin de un an și ajungând la un portofoliu total de peste 3 milioane de clienți atât pe piața liberă, cât și pe cea reglementată.