Cu scopul de a le oferi clienților un spațiu mai modern și mai prietenos, începând cu 5 octombrie 2020, pentru o perioadă de aproximativ două luni, Enel Energie Muntenia închide temporar magazinul din cartierul Militari, situat pe Bulevardul Vasile Milea nr. 2P, din sectorul sector 6 al Capitalei, pentru lucrări de reamenajare și modernizare.
În perioada în care magazinul este închis, compania le recomandă clienților să se adreseze celor două magazine situate în proximitate, după cum urmează:
Primul dintre magazine este situat în Centrul Comercial Drumul Taberelor, strada Brașov nr. 25, fiind accesibil cu autobuzul (stația Tricodava, linia nr. 105, 126, 173, 221 sau stația 2 Mai, linia nr. 69, 90, 93, 126) sau cu tramvaiul (stația Parcul Drumul Taberei, linia nr. 41). Acesta are program de luni până vineri, între orele 9:00 și 17:00.
Al doilea magazin este situat pe Bulevardul Mircea Vodă, nr. 30, fiind accesibil cu metroul (stația Piața Unirii) sau cu autobuzul (stația Mircea Vodă, linia nr. 117, 313, 116, 784 sau stația Biblioteca Națională a României, linia nr. 123, 104, 124, 385, N104, N111, N109) și are program de luni până vineri, între orele 9:00 și 17:00.
De asemenea, compania le recomandă clienților să utilizeze canalele alternative de comunicare și metodele de plată online sau alternative puse la dispoziția lor, descrise mai jos.
Astfel, clienții își pot activa contul digital MyEnel, pentru a primi și plăti facturile de energie electrică sau gaze naturale, sau pentru a-și înregistra indexul sau verifica balanța de plată. Contul MyEnel poate fi activat cu ușurință fie online pe my.enel.ro, fie descărcând în mod gratuit aplicația pentru telefonul mobil de pe App Store sau Google Play. De asemenea, încurajăm clienții să își activeze metodele alternative de primire a facturii, fie pe e-mail, aici, fie prin SMS din contul MyEnel, urmând pașii menționați în platformă. De asemenea, clienții au la dispoziție serviciul copia facturii, prin care pot accesa ultima factură precum și ultimele 12 facturi emise prin introducerea datele de identificare ale titularului de contract (codul de plată și CNP/CUI).
De asemenea, în secțiunea Contractare Rapidă sunt disponibile ofertele comerciale, atât pentru clienții care doresc să încheie un contract nou de furnizare, cât și pentru clienții care au în derulare un contract de furnizare cu Enel Energie Muntenia, având posibilitatea de a transmite online solicitări de încheiere a unui contract de furnizare de energie electrică sau furnizare de gaze naturale.
În plus, clienţii care doresc să îşi achite factura de energie electrică sau gaze naturale în această perioadă, pot utiliza modalităţile alternative de plată, precum: ATM–uri (bancomate), debit direct, internet sau virament bancar. Mai multe detalii despre partenerii bancari şi comerciali se regăsesc pe factura de energie electrică, precum şi aici.
Pentru suport comercial, aceștia pot suna la 021.9977 (numar cu tarif normal) sau la 0800.07.08.09 -– pentru transmitere index pentru activitatea de furnizare energie electrica, respectiv 0800.07.07.01 – pentru transmitere index/Urgente Gaz.
Clienții au la dispoziție, de asemenea, și următoarele modalități de contact: pe adresa de e-mail contacteem.ro@enel.com; numărul de fax 0372871079; prin Posta la adresa din Bucuresti, sector 3, Bd. Mircea Voda, nr. 30, etaj 5, camera 5.3.
Enel Energie Muntenia le mulțumește clienților din zonele impactate pentru înțelegere și răbdare.