MyEnel Mobile App, singura aplicație nativă pentru telefonul mobil din sectorul energetic din România, a fost recent actualizată, oferind noi caracteristici adaptate nevoilor în schimbare ale clienților Enel. Astfel, utilizatorii pot plăti acum facturile direct din aplicație și pot primi notificări. În plus, aplicația este compatibilă cu cele mai noi versiuni iOS și Android disponibile. La descărcarea și instalarea aplicației, clienții se pot înscrie gratuit în tragerea la sorți pentru unul dintre cele 10 telefoane iPhone 6.
MyEnel Mobile App este o aplicație modernă şi inovatoare, de tip self-service, adaptată la tablete și smartphone-uri, oferind în timp real date din contul MyEnel. Ca noutate, versiunea 2.0 a MyEnel Mobile App include posibilitatea de a face plăți din aplicație. Astfel, de acum clienții Enel pot plăti facturile direct de pe telefonul mobil, într-o secțiune de plată securizată. Cu un design atractiv și ușor de utilizat, aplicația oferă informații actualizate şi personalizate direct pe tableta sau smartphone-ul clienților, făcând posibilă realizarea a numeroase operațiuni fără a fi necesară deplasarea la un centru de relații clienți al Enel.
Aplicația oferă acces, printr-o interfață adaptată utilizatorului, la o gamă largă de servicii şi informații utile pentru clienții Enel: de la ultimele oferte ale companiei la informații despre istoricul de consum, citirile contoarelor și versiunea electronică a facturii de electricitate. Clienții își pot evalua consumul prin compararea indexurilor din istoric, pot vizualiza facturile care au fost emise și plățile efectuate. În timpul perioadei de citire a contoarelor, clienții pot introduce indexul de consum în aplicație. În plus, în secțiunea Sold rapid, aceștia pot verifica situația plăților efectuate.
De asemenea, clienții care își descarcă aplicația până pe 2 noiembrie, și completează formularul disponibil în secțiunea „Promoții”, au șansa să se înscrie în cursa pentru unul dintre cele 10 telefoane iPhone 6 disponibile în tragerea la sorți. Mai multe detalii despre promoție sunt disponibile aici: //www.enel.ro/ro/mobile_app/index.html
Lansată în noiembrie 2012, aplicația este o extensie digitală a platformei MyEnel, lansate în 2010. Aplicația MyEnel este parte a unui program extins de modernizare, dezvoltat de Enel România pentru creşterea calității serviciilor comerciale oferite clienților, cu scopul de a oferi soluții moderne şi inovatoare pentru a întâmpina nevoile clienților. Fiind prima companie de utilități din România care a lansat o platformă digitală de customer care, Enel lucrează constant la simplificarea procedurilor şi la oferirea de alternative practice, la îndemâna clienților săi.