Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Employer branding 2.0: G2 Travel și cv30

G2 Travel office by cv30

A face diferența, a te face remarcat și a atrage oamenii de care ai nevoie, asta înseamnă employer branding 2.0, iar G2 Travel și cv30.co fac echipă bună în a dezvolta acest concept în România. Colaborarea a început încă din 2016, iar anul precedent prezentarea companiei și a echipei G2 Travel pe cv30.co s-a îmbunătățit vizual, mai ales că G2 Travel s-a mutat în casă nouă. Colaborarea continuă și în 2018, cu o strategie de comunicare în social media, pornind de la materialele create de echipa cv30 pentru profilul angajatorului G2 Travel.

Crearea unei imagini de angajator, cât și metodele de promovare ale acesteia s-au schimbat radical în ultimii ani. Oamenii își doresc să știe cât mai multe despre compania la care aplică, să găsească aceste informații cât mai simplu și, mai ales, rapid. Astfel, companiile au nevoie de soluții din ce în ce mai ingenioase pentru a se face remarcate și a ajunge la publicul țintă, iar pentru asta au la îndemână echipa și platforma cv30.co.

G2 Travel office by cv30

G2 Travel, operatorul business to business care oferă servicii în domeniul turismului, cu acoperire în Asia, Europa, Orientul Mijlociu, America de Sud și America de Nord, a găsit în cv30 un partener de încredere în livrarea unei imagini de angajator în concordanță cu target-ul vizat și valorile companiei.

Imaginea de angajator se construiește în timp și este alcătuită din felul în care ești perceput, atât de către angajați, cât și de cei din exteriorul companiei, atât la birou, cât și la o cafea cu prietenii, dar și din implicarea și asocierea cu proiecte sau inițiative care reflectă valorile companiei. Acest proces complex îmbină diverse acțiuni, printre care cea mai relevantă fiind comunicarea brandului de angajator în piață. Acest demers presupune în primul rând definirea strategiei de comunicare și apoi găsirea celor mai eficiente metode și canale de comunicare.

„Încă de la prima întâlnire cu echipa de HR din cadrul G2, ne-am dat seama că vom avea un parteneriat bazat pe valori comune, astfel că ne-am împrietenit instant și după un tur prin birouri, am realizat că întreaga echipă G2 Travel se definește prin receptivitate și deschidere către nou, și domină un aer internațional dat de colegi veniți de peste hotare”, Lavinia Vladu, Cofounder @ cv30.

“Când le-am întâlnit prima dată pe Lavinia și Beatrice am rezonat aproape instantaneu și am știut că vom avea o colaborare frumoasă de lungă durată. Ele, împreună cu echipa cv30, au înțeles perfect nevoile noastre și ne-au ajutat să ne creștem vizibilitatea pe piața muncii din București într-un mod creativ și profesional în același timp”, Elena Gamulea, Head of Human Resouces @ G2 Travel.

Prezentarea mediului de lucru, a echipei G2 Travel, dar și a beneficiilor pe care viitorii angajați le vor avea, este transpusă de către cv30 într-o galerie foto și într-o serie de interviuri video cu managerii și reprezentanții entry level care povestesc despre experiența lor în cadrul companiei. Mai mult, echipa cv30 a introdus și prezentarea job-urilor în format video, astfel încât candidații să înțeleagă ce presupune o zi la birou, ce vor învăța în cadrul job-ului și de ce ar trebui să aplice.

„Cel care a sedimentat convingerea că G2 este un mediu perfect pentru tinerii la început de drum, dar nu numai, este Andrew [Dixon, General Manager @ G2 Travel]. De fiecare dată când ne-am întâlnit, a fost jovial și cu umorul specific englezesc a făcut din prezentarea companiei o poveste autentică, cu și despre oamenii din G2”, Lavinia Vladu, Cofounder @ cv30.

G2 Travel oferă noilor angajați training-uri, activități și programe de dezvoltare personală și profesională, menite să formeze tinerii pentru o carieră de succes. Mai mult, angajații din București au posibilitatea să lucreze pentru o perioadă de 3 luni, 6 luni sau un an la oricare dintre cele peste 20 de birouri de pe toate continentele.

În 2018, colaborarea dintre G2 și cv30 va duce la consolidarea brandului de angajator G2 Travel, prin intermediul campaniilor digitale de comunicare, asigurând astfel expunerea brand-ului de angajator către tinerii potriviți culturii organizaționale din cadrul G2 Travel.

„Materialele video și photo despre G2 Travel, produse și promovate în social media de cv30, surprind aspecte reale și reprezentative despre viața și modul de lucru al angajaților noștri, oameni tineri, pozitivi și dornici de dezvoltare. Lavinia și Beatrice au fost alături de noi la târguri de joburi, seri deschise pentru candidați și evenimente de wellbeing organizate în cadrul companiei. Cred că pot spune, fără prea mari rezerve, că poartă cu ele o parte din spiritul G2”, Elena Gamulea, Head of Human Resouces @ G2 Travel.

cv30 diferențiază fiecare partener prin content personalizat, fiecare fiind unic nu doar prin oamenii săi, ci și prin mesajul transmis potențialilor viitori angajați.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.