Acces Direct şi Un show păcătos din nou pe primul loc
Acces Direct şi Un show păcătos au fost şi ieri întâia alegere a celor mai mulţi telespectatori. Emisiunile tabloid prezentate de Simona Gherghe şi Dan Capatos au condus clasamentul de audienţă în rândul publicului din mediul urban.
Simona Gherghe şi Dan Capatos au revenit pe 3 septembrie cu un nou sezon al emisiunilor pe care le moderează la Antena 1, dar şi cu o echipă comună care dovedeşte în fiecare zi că este cea mai bună în materie de divertisment tabloid de televiziune. Acces Direct şi Un show păcătos sunt constant întâia alegere a telespectatorilor, aşa cum s-a întâmplat şi ieri când ambele emisiuni ale Antenei 1 s-au impus lider incontestabil de audienţă.
Emisiunea prezentată de Simona Gherghe a surclasat pe 19 septembrie concurenţa cu o audienţă medie de 4.9 procente şi 19.5% share, lăsând pe locul al doilea, la mare distanţă programul difuzat de principalul competitor, Pro Tv. Astfel, Ştirile Pro Tv 17 şi emisiunea Happy Hour, difuzate de Pro Tv în intervalul orar al emisiunii Acces Direct au înregistrat o medie de 4 puncte de rating şi doar 16.1% share.
Pe aceeaşi poziţie fruntaşă s-a menţinut şi Un show păcătos. Dan Capatos şi colegii lui au ţinut în faţa micilor ecrane o medie de 301.000 de telespectatori din mediul urban, impunând şi de această dată Antena 1 pe primul loc.
all urban |
||||
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
|
ACCES DIRECT (16:57-18:58) |
Antena 1 |
4,9 |
19,5 |
512 |
Pro TV |
4 |
16,1 |
422 |
|
Antena 3 |
1,8 |
7,2 |
189 |
all urban |
||||
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
|
UN SHOW PACATOS (22:30-01:00) |
Antena 1 |
2,9 |
9,5 |
301 |
Antena 3 |
2,6 |
8,7 |
274 |
|
Pro TV |
2,2 |
7,4 |
232 |
|
Acasa |
1,7 |
5,6 |
176 |
|
Kanal D |
1,4 |
4,7 |
149 |
|
Prima TV |
1,3 |
4,4 |
138 |
|
TVR 1 |
1,1 |
3,6 |
113 |
|
Disney |
1 |
3,4 |
109 |
|
National TV |
0,7 |
2,5 |
78 |
|
B1TV |
0,7 |
2,4 |
76 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 15-54 urban si all urban
Perioada 19 septembrie 2012