Românii au savurat asearã spectacolul oferit de micii artişti concurenţi la Next Star, emisiunea prezentatã de campionul divertismentului, Dan Negru, impunându-se ca lider de piaţã la nivelul targetului all urban.
Astfel, Next Star a înregistrat o cotã de piaţã de 15.1% şi un rating mediu de 7.1% la nivelul targetului all urban, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv înregistra 14.3% share şi 6.7% rating.
Peste 1 723 000 de telespectatori la nivel naţional urmãreau in minutul de aur, 22:09, numãrul de actorie prezentat de Vlãduţ, având-o drept partenerã de scenã pe Simona Gherghe.
|
|
All Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Next Star (20:29-23:00) |
Antena 1 |
7.1 |
15.1 |
745 |
Pro TV |
6.7 |
14.3 |
706 |
|
Acasa |
4 |
8.6 |
423 |
|
Kanal D |
3.2 |
6.9 |
339 |
|
Antena 3 |
3 |
6.4 |
316 |
Deja a devenit o obişnuinţã ca Acces Direct sã îşi adjudece prima poziţie în clasament, iar ziua de joi nu a fãcut excepţie. Emisiunea prezentatã de Simona Gherghe a înregistrat ieri 4.3% rating şi 18.6% cotã de piaţã la nivelul targetului comercial 18-49 urban. Şi la nivelul targetului all urban, Acces Direct a fost prima opţiune a telespectatorilor, înregistrând un rating mediu de 5.7% şi 19.5% cotã de piaţã, în vreme ce Pro TV înregistra la nivelul aceluiaşi target şi în acelaşi interval orar un rating mediu de 4.6% şi o cotã de piaţã de 15.8%.
|
|
All Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Acces Direct (16:57-18:59) |
Antena 1 |
5.7 |
19.5 |
593 |
Pro TV |
4.6 |
15.8 |
483 |
|
Kanal D |
1.6 |
5.7 |
172 |
|
TVR 1 |
1.6 |
5.4 |
163 |
|
Antena 3 |
1.2 |
4.1 |
124 |
Observatorul dimineţii, Observator 16 precum şi ambele intervale de difuzare Mireasã pentru fiul meu au fost şi ele prima opţiune a celor mai mulţi telespectatori din rândul targetului comercial al staţiei, 18-49 urban.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, all urban si national
Perioada 30 mai 2013