Lansarea emisiunii filatelice care omagiază evoluția comunicării și celebrează aniversarea The Group 10 ani a avut loc în cadrul unui eveniment desfășurat la sediul agenției.
“Romfilatelia omagiază, prin emisiunile sale, instituții simbol, personalități ale României și companii care au un rol important în economia românească. Un timbru reprezintă, prin sine, un instrument de comunicare, condensând sensuri și mesaje în imagini-simbol. Timbrul acestei emisiuni evocă, pe de o parte, evoluția comunicării de-a lungul vremii, prezentând metaforic progresul “de la tablițe la tabletă” și celebrează, pe de altă parte, Excelența în Comunicare la aniversarea The Group 10 ani”, a declarat Cristina Popescu, Director General, Romfilatelia.
The Group sărbătorește 10 ani de la momentul fondării sale și deține, conform cifrelor oficiale, poziția de lider al pieței din anul 2007. În portofoliul The Group se află mai mult de 200 de branduri internaționale și locale, agenția are aproximativ 230 angajați și este partener în Romania al grupului american Omnicom Media Group.
În ultimul deceniu, The Group a contribuit la destinul de succes a sute de branduri prin campanii complexe de publicitate, demersuri sofisticate de relații publice, proiecte ingenioase de marketing și a semnat multe dintre inovațiile industriei de marketing-comunicare din România. Astfel încât, într-o industrie care aniversează 25 de ani, deși la prima vedere un istoric de un deceniu nu reprezintă foarte mult, performanța The Group rămâne un etalon în domeniu, care inspiră – în premieră – o emisiune filatelică aniversară, onorifică.
“Într-o lume din ce în ce mai orientată către comunicarea instant, mijlocită de noile tehnologii, timbrul rămâne un simbol al statorniciei și al valorii cuvântului tipărit. Obiect miniatural de artă, timbrul însoțește stări și împărtășește emoții, construiește punți și comprimă distanțe, astfel încât un proiect filatelic dedicat performanțelor profesionale în industria comunicării, este un reper și în același timp o pledoarie pentru excelență în comunicare, care ne onorează și ne obligă să continuăm să fim… altfel.”, a declarat Mihaela Nicola, CEO The Group.
Grija pentru a livra întotdeauna peste așteptările Clienților, rigoarea pentru fiecare detaliu și aplecarea către evoluție permanentă și autoperfecționare reprezintă elementele cheie ale agendei profesionale și filosofiei The Group.
“Filosofia The Group este aparte. Prețuim pasiunea oamenilor pentru Frumos, pentru Bine, pentru Nou și atitudinea care construiește un zâmbet. Performanța durabilă s-a consolidat din pasiune, în mod etic și responsabil, privind dincolo de linia orizontului imediat și adăugând mereu inovație. Un timbru care desenează epopeea comunicării și saltul către era comunicării online și care ne este dedicat nouă este răspunsul pentru întrebarea de bilanț, după un deceniu: am făcut bine? ”, a declarat Zoltan Szigeti, Președinte The Group.
Emisiunea de mărci filatelice “Excelența în Comunicare” a fost pusă în vânzare la toate magazinele Romfilatelia din București și din țară.