pe device-urile mobile, releva Inbox Review 2012, ultimul studiu White Image
Peste 10% din comunicarile comerciale B2C si 7% din comunicarile B2B sunt citite de pe device-uri mobile.
Procentul emailurilor deschise de pe device-uri mobile a crescut cu peste 900% in ultimii 2 ani. Ca volum, dupa Bucuresti, judetele in care citirea emailului este semnificativa folosind device-urile mobile sunt: Giurgiu, Timis si Cluj.
In B2C, primele ore ale diminetii, dar si orele dinspre sfarsitul programului de lucru, sunt cele in care utilizatorii de smartphone interactioneaza cel mai mult cu newsletterele. Astfel, intervalul orar 14-18 genereaza peste 17% dintre deschiderile de newsletter de pe device-uri mobile.
In B2B interactiunea este majora in perioada diminetii iar intervalul de timp 10:00-18:00 genereaza o interactiune constanta cu newsletterele.
Aproximativ 49% dintre newsletterele deschise de pe device-uri mobile sunt citite folosind un device iPhone si peste 60% sunt citite folosind device-uri mobile Apple. White Image a analizat peste 870.000 de emailuril din comunicarile B2C si peste 17.000 emailuri B2B pentru a determina care este impactul device-urilor mobile in citirea emailurilor.
Raportul puncteaza necesitatea marketerilor de a se adapta rapid noilor cerinte impuse de device-urile mobile.
Pentru a descarca o copie a raportului click aici.