eMAG, cel mai mare magazin online din România, îşi lansează noua imagine şi noul site, după un proces de rebranding realizat împreună cu consultanţii Brandient. Noua imagine reprezintă o reafirmare puternică a promisiunii eMAG faţă de fiecare client, acea de a îi oferi bucurie cu ocazia fiecărei vizite pe site sau cu fiecare nouă comandă livrată.
Noua identitate este reprezentată în primul rând de logo-ul binecunoscut în albastru şi roşu, redesenat în linii mai simple şi care va juca un rol central în comunicarea brandului mai ales prin faptul că nu va fi un logo fix. Astfel, în afară logo-ului corporate care este unul simplu şi puternic prin exactitatea desenului, pe site şi în comunicarea de marketing, logo-ul eMAG va apărea într-un număr practic nelimitat de variante, fiecare dintre ele fiind adaptată unei situaţii anume, unui client, unui eveniment deosebit sau chiar unei perioade ale zilei. În fiecare moment şi ipostază, logo-ul eMAG este gândit să comunice şi să suprindă prin forma sa care va îngloba mereu un obiect roşu. Un măr, o jucărie, o floare, o ceaşcă roşie de cafea dar şi multe alte motive simple de bucurie pentru oricine vor însoţi în permanenţă clienţii eMAG pe site şi nu numai.
‘Ideea partenerilor noştri de la Brandient de a duce personalizarea experienţei clienţilor până în cel mai important element vizual al brandului, în logo-ul eMAG, ne-a cucerit din prima secundă,’ a declarat Radu Apostolescu, director de marketing eMAG.
"eMAG promite ceea ce a dovedit de ani de zile că poate face cel mai bine: să intuiască ce îi va face fericiţi pe clienţii săi, şi să pregătească fiecare detaliu astfel încât să întreacă aşteptările acestora. eMAG este un brand viu, intuitiv şi ergonomic, iar noua identitate vizuală reflectă aceste trăsături cu ajutorul unui logo flexibil. Noul logo proiectează leadership, simplitate şi emoţie cu ajutorul obiectelor roşii, de fiecare data altele," a declarat Irina Ilie, Associate Director Brandient.
Noul site eMAG a fost conceput în jurul ideii că oricine să găsească cât mai simplu ceea ce îşi doreşte. Structura site-ului este minimalistă, mult mai curată şi aerisită şi lasă produsele să fie vizibile în fotografii de calitate şi dimensiuni generoase. Pentru publicarea opiniilor clienţilor despre produse a fost alocat un spaţiu mai larg pentru că transparenţa în privinţă acestora este crucială în decizia corectă de cumpărare.
“Deși este cel mai complex magazin online din România, noul site eMAG este doar fundaţia pe care vom continua să construim mecanisme care să ofere fiecărui vizitator o experință personală memorabilă de fiecare dată. Avem în desfăşurare câteva proiecte care vor adăuga în curând funcţionalităţi majore, unele în premieră pentru comerţul online din ţara noastră,” a adăugat Radu Apostolescu.
“Suntem afacerea din retail cu cel mai mare potențial de creștere și aveam nevoie de o reîmprospătare a brandului și de o strategie foarte închegată și unitară de comunicare,” a declarat Iulian Stanciu, director eMAG
Revitalizarea identităţii vizuale eMAG este însoţită şi de o împrospătare la nivelul culturii organizaţionale, prin organizarea unor programe interne de informare şi familiarizare a tuturor angajaţilor cu noua identitate, cu viziunea şi obiectivele companiei.