Din cauza unei probleme de interconectare între serverele interne şi centrele de date care a dus la desincronizarea mecanismelor de actualizare, preţurile de vânzare pentru 463 de produse au fost afectate pe site-ul eMAG.ro. Astfel, anumite produse au putut fi achiziţionate cu un preţ mult mai mic decât valoarea reală iar altele cu un preţ mai mare.
„Din respect pentru clienţi, celor care au comandat produse la preţuri mai mici decât oferta normală le vom livra produsele exact la preţul respectiv iar celor care au comandat la preţuri mai mari le vom actualiza comenzile la preţul de lista corect. Livrările se vor face în limita stocului disponibil şi în ordinea primirii comenzilor, după procedura normală,” a declarat Radu Apostolescu, director de marketing eMAG.
O primă estimare a diferenţelor de preţ cauzate de eroarea tehnică pe care eMAG le va onora se ridica la suma de aproximativ 132.000 Ron (de exemplu: 18 televizoare afişate cu preţ mediu 180 Ron faţă de 2700 Ron, 27 notebookuri afişate la un preţ mediu de 130 Ron faţă de 1800 Ron precum şi alte produse diverse însumând 248 comenzi primite între orele 2 şi 9:30).
Ca urmare a erorii tehnice, în această dimineaţă a fost necesară resincronizarea tuturor sistemelor, ceea ce a dus la indisponibilitatea de peste o oră a site-ului, cea mai mare perioadă de acest fel din ultimii doi ani.
Despre eMAG
Lansat în 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul şi produse de birotică, eMAG se număra printre creatorii pieţei de comerţ electronic din România. Adaptarea permanentă a serviciilor la realităţile pieţei şi orientarea către client au propulsat şi au menţinut eMAG în poziţia de lider constant al pieţei, ajungând în prezent cel mai mare retailer naţional specializat de produse IT. eMAG are un portofoliu în care se regăsesc atât produse şi soluţii IT şi de comunicaţii, cât şi echipamente electronice, oferta sa extinzându-se permanent. Compania operează magazinul www.emag.ro precum şi cinci showroom-uri în Bucureşti, Iaşi, Ploieşti, Cluj şi Timişoara.