· Din cei 31 de interni recrutați în programul „eMAG Talent Internship” derulat în lunile iulie și august, 21 fac parte deja din echipa eMAG, ca angajați full-time și part-time.
· În cea de-a treia ediție a „eMAG Talent Internship” au aplicat 1.231 de studenți, cu o concurență de 62 aplicanți pe loc.
· Pe parcursul Internship-ului, studenții au beneficiat de sesiuni de training din partea specialiștilor eMAG în IT, marketing online și social media.
· Pentru cele 10 poziții de trainee din cadrul programului „eMAG Commercial Traineeship” lansat în premieră în vara acestui an au concurat 268 de aplicanți.
eMAG a angajat full time și part-time 21 de studenți din cei 31 care au fost recrutați în programul „eMAG Talent Internship”, derulat în lunile iulie și august.
Dintre cei 21 de tineri, 13 s-au alăturat echipelor de Software Development din București, Craiova și Iași, 3 au fost angajați în departamentele de Web&Mobile Platforms și Targeting Search&Listing, 2 în echipa Comercială și câte unul in echipele de Financial, HR și International Development.
„În fiecare an, pentru selectarea internilor ne place să creăm o experiență de recrutare diferită și informală, care să faciliteze interacțiunea și cunoașterea reciprocă. Anul acesta am dus lucrurile și mai departe de zona de recrutare și am dezvoltat programe special de learning pentru participanții din program. Dincolo de momentele de mentorat din fiecare echipă, am construit o adevărată călătorie unde echipa de interni a fost invitată să participe. De la sesiuni speciale de învățare alături de oameni cheie din companie și până la sesiuni de comunicare, leadership și dezvoltare personală. Am încheiat programul cu o sărbătorire a acestor două luni, iar la final 21 dintre cei 31 de interni au început să lucreze în companie”, spune Cristina Șolea, manager de recrutare în cadrul eMAG.
Pentru cele 20 de poziții deschise în cadrul programului „eMAG Talent Internship” au aplicat peste 1.200 de studenți, cu o concurență de 62 aplicanți pe loc. Ulterior, numărul pozițiilor disponibile a fost suplimentat cu 11 roluri, datorită interesului crescut pentru programul eMAG Talent Internship. Astfel, în cele două luni de vacanță, 31 de tineri, majoritatea studenți la Academia de Studii Economice București (ASE), Universitatea Politehnică București și Universitatea București, au beneficiat de mentorat și alte experiențe de învățare din partea specialiștilor eMAG. Dintre aceștia, 21 vor continua să lucreze în echipa eMAG.
Pe parcursul celor două luni de internship, cei 31 de interni au trecut printr-o sesiune de induction, în cadrul căreia au participat la un curs despre ecommerce și au vizitat depozitul și showroom-ul eMAG din Crângași. Aceasta a fost urmată de trei întâlniri cu: Iulian Stanciu, CEO eMAG, de la care au aflat despre provocările business-ului, Florin Duțu, Product Owner eMAG, de la care au învățat noțiuni introductive despre zona de Search, Targeting și Listing, și Daniela Petrescu, Digital Content & Social Media Manager, care le-a explicat care este rolul marketingului și al social media în promovarea eMAG. O altă dimensiune a pregătirii lor a constat în trei traininguri în comunicare, leadership situațional și dezvoltare personală (valori, viziune, misiune personală).
eMAG Commercial Traineeship
Competiția a fost strânsă și în cazul programului „eMAG Commercial Traineeship”, lansat în premieră în vara acestui an. Pentru cele 10 poziții de trainee în echipa Comercială au concurat 268 de aplicanți, majoritatea absolvenți ai facultăților de Comunicare, Jurnalism, Administrarea Afacerilor, Marketing, Relații Internaționale, Finanțe – Bănci. În plus, cei mai mulți dintre aplicanți au avut o experiență de minimum doi ani în vânzări, achiziții, marketing, zona financiar-bancară, comunicare, consultanță și customer suport.
„Echipa Comercială este formată din oameni energici, cu spirit antreprenorial și care cunosc foarte bine piața de e-commerce. Prin acest program am avut ocazia să cunosc tineri minunați, cu un potențial foarte mare, în permanență curioși și dornici să își crească nivelul de expertiză . În această perioadă, vom trece cu ei prin programe de învățare gândite special pentru ei, de la traininguri de ecommerce până la sesiuni de negociere și activități de cunoaștere a celorlalte echipe din departamentul Comercial”, spune Stejara Pircan, Commercial Director Hard Lines eMAG.
Început pe 5 septembrie, programul de Traineeship pentru cei 10 finaliști va avea loc în intervalul septembrie 2016 – februarie 2017. Timp de 6 luni de învățare accelerată, tinerii vor avea șansa de a lucra cu cei mai mari furnizori din piață, de la IT la Fashion, de la Mobile și până la Home& Deco, în cele două departamente ale echipei (Hard Lines și Soft Lines).
„eMAG Commercial Traineeship” a debutat cu două săptămâni de induction, program construit și personalizat pentru cei 10 trainees. Mai mult, aceștia vor fi coordonați de 9 mentori din departamentul Comercial, manageri de categorie și produs cu experiență, sub îndrumarea cărora tinerii vor descoperi procesele care stau la baza acestui departament și vor contribui la dezvoltarea categoriilor de produse existente pe eMAG. La finalul programului, cei mai performanți dintre ei vor fi angajați în poziții de Junior Product Manager sau Junior Category Manager.