Elpen SA, una dintre cele mai mari companii farmaceutice grecești, a decis implementarea soluției Entersoft CRM, Entersoft Mobile SFA & Entersoft Mobile MedRep pentru a fi utiizată în procesele curente de business de către aproximativ 240 de reprezentanți medicali, 20 de agenți de vânzări și 50 de utilizatori back-office.
Cu ajutorul soluției Entersoft, compania farmaceutică va fi capabilă să gestioneze mai eficient planificarea vizitelor, activităților și rezultatelor reprezentanților medicali și de vânzări, care vor fi echipați cu dispozitive mobile (tablete) pentru a-și îmbunătăți productivitatea.
Cu ajutorul aplicației Entersoft, directorii de vânzări (locali și regionali) vor avea acces la o largă varietate de rapoarte, grafice și tablouri de bord (Dashboards) care le vor furniza informații relevante pentru managementul echipelor, optimizarea strategiilor și a planurilor de acțiune.
Pentru a îmbunătăți activitatea reprezentanților medicali cu ajutorul unei aplicații moderne de management, ELPEN a ales soluția Entersoft Mobile MedRep, care va fi implementată pe tablete și PC-uri. Adițional, aplicația Entersoft Mobile SFA/Merchandising va fi personalizată pentru tabletele iPad pentru a răspunde nevoilor reprezentanților de vânzari care vizitează farmaciile. Soluția va include functionalități specifice și automatizări, cum ar fi crearea planurilor de vizite pe baza informațiilor geografice și altor parametri, preluarea comenzilor aplicând politicile comerciale și de creditare curente, înregistrarea informațiilor de merchandising și despre produsele competitoare din farmacii, furnizarea de informații și feedback clienților, situația plăților, statusul comenzilor etc.
“Suntem onorați de încrederea acordată companiei noastre de către ELPEN și vom depune toate eforturile pentru a dezvolta această colaborare”, declară Sotiris Koukias, Director Comercial Entersoft.
În ultimii 50 de ani, ELPEN a dezvoltat, produs și exportat produse farmaceutice inovatoare în 60 de țări. Compania are peste 700 de angajați, dintre care 290 de responsabili de marketing care interacționează cu mai mult de 24.000 de medici și 3.500 de farmaciști din întreaga Grecie.