ELO Digital Office România lansează un nou produs de management al documentelor destinat mediului de business, în special companiilor medii și mari: ELOprofessional 2011. Soluția reprezintă un important pas înainte în ceea ce privește experiența utilizatorului. Procesele sunt mai transparente și mai intuitive.
Prin ELOprofessional 2011, accesul la informație este foarte sigur și foarte rapid. Soluția se poate interconecta cu aproape toate aplicațiile business de top, indiferent de tipul documentelor – Microsoft Office, e-mailuri, documente de hârtie, desene tehnice sau sisteme ERP. O altă noutate este integrarea soluției cu platformele iPhone și Blackberry care, coroborată cu accesul web la arhivă, permite utilizatorilor folosirea soluției în orice mediu online și offline, la distanță.
ELOprofessional 2011 poate fi instalat și integrat în orice infrastructură IT, pe orice platformă de operare.
ELO Digital Office România a lansat anul trecut, în parteneriat cu ASE, laboratorul "ELO Lab" în cadrul Facultății de Cibernetică. Compania a instalat soluțiile ELOprofessional pe 30 de computere și a furnizat manuale de curs pentru viitorii manageri IT.
„Am plecat de la ideea că schimbarea arhivelor fizice în cele electronice este și o chestiune de mentalitate. De-a lungul timpului, am investit constant în informarea și educarea pieței cu privire la soluțiile performante de administrare a informațiilor, care să îmbunătățească rapid şi eficient procesele de afaceri”, a declarat Claudiu Borșan, Sales Manager, ELO Digital Office România.
În cadrul celei de-a treia ediții a evenimentului ELO DMS Congres 2011, care se va desfășura la Novotel Bucarest City Centre, la data de 5 octombrie 2011, vor fi dezvăluite toate detaliile tehnice ale soluției ELOprofessional2011. Evenimentul se va bucura de prezența lui Karl-Heinz Mosbach, președintele ELO Digital Office GmbH. De asemenea, în cadrul congresului, specialiști și parteneri ai ELO Digital Offi vor prezenta aplicații practice, studii de caz cuprinzătoare și sesiuni demo.
ELO Digital Office România dezvoltă și oferă soluții software de mare performanță în document management, arhivare electronică și managementul fluxurilor de lucru. ELO a fost lansat ca parte a grupului Louis Leitz, unul dintre liderii europeni în materie de arhivare și produse pentru birou. ELO Digital Office este, în prezent, unul dintre producătorii de top în domeniul ECM/DMS. Compania este activă la nivel mondial și deține numeroase filiale, pe lângă sediul central, localizat la Stuttgart.
De asemenea, dezvoltă numeroase parteneriate strategice cu furnizori software și hardware din domeniul tehnologiei precum: Microsoft, Hewlett-Packard, IBM, Sun Microsystems, Kyocera, Kodak, Konica Minolta, Fujitsu- Siemens, SAP, Oracle, Canon și mulți alții.