Cea mai cunoscuta companie de management al documentelor din Europa, ELO Digital Office, si-a lansat oficial biroul din tara noastra. Evenimentul a avut loc in prezenta dlui.Karl Heinz Mosbach, CEO ELO Digital Office Germania, la Hotelul Howard Johnson.
Lansarea companiei in Romania este insotita de semnarea unor parteneriate strategice cu Konica Minolta Business Solutions Romania si cunoscuti integratori IT locali.
„Semnarea acordurilor de colaborare si dezvoltarea permanenta a retelei de parteneri vin sa completeze activitatile noastre de marketing, vanzari si asistenta tehnica. Astfel, solutiile ELO Digital vor reprezenta punctul de referinta in industria de document management si arhivare electronica si in Romania”, a declarat dl.Claudiu Borsan, Country Sales Manager ELO Digital Office Romania.
Deschiderea reprezentantei ELO din tara noastra face parte din strategia de extindere a companiei in Europa si Asia. Alte birouri au fost deschise in Austria, Elvetia, Cehia, Polonia, Australia si Indonezia.
Clientii ELO sunt companii de renume mondial, cum ar fi: Allianz, Lufthansa, Goodyear, Daimler Chrysler, MAN, Alstom, Commerz Bank, Airbus, EADS, Honeywell etc.
ELO Digital Office este unul dintre dezvoltatorii mondiali de sisteme de document management si enterprise content management. Are un portofoliu impresionant de utilizatori, peste 600 000, care beneficiaza de solutiile sale.
ELO Digital Office furnizeaza solutii atat pentru clienti individuali si statii de lucru de tip stand-alone, cat si pentru corporatii multinationale. Acestora din urma le ofera un sistem de document management cu adevarat scalabil!
Despre ELO Digital Office GmbH
ELO Digital Office GmbH dezvolta si distribuie solutii software de mare performanta pentru domeniile de document management, arhivare electronica si managementul fluxurilor de lucru. ELO a luat fiinta ca parte a grupului Louis Leitz, unul din liderii europeni in materie de arhivare si produse pentru birou. ELO Digital Office GmbH s-a comportat ca o companie separata incepand cu anul 1998, pentru ca in prezent sa fie unul dintre producatorii de top in domeniul ECM/DMS. Compania, cu sediul central la Stuttgart, este activa la nivel mondial si detine numeroase filiale. De asemenea, dezvolta numeroase parteneriate strategice cu furnizori software si hardware din domeniul tehnologiei precum Microsoft, Hewlett-Packard, Sun Microsystems, Kyocera, Kodak, Konica Minolta etc.
Gama de produse ELO indeplineste toate cerintele unui sistem DMS/ECM si furnizeaza o platforma ideala pentru un management al cunostintelor si al informatiilor eficient. ELOoffice este produsul entry level pentru document management si arhivare electronica. Reprezinta produsul ideal pentru birouri de dimensiuni reduse sau statii de lucru individuale. ELOprofessional este o solutie modulara client server, ce intruneste toate particularitatile necesare unei companii de dimensiuni medii. Produsul final al gamei este ELOenterprise ce ofera o inalta performanta, este independenta de platforma, scalabila si potrivita in mod special pentru aplicatii portal si data centre. Toate produsele sunt compatibile intre ele si permit transferul de date si update-uri in orice moment.
Datorita recunoasterii din partea clientilor a nivelului calitatii si al inovatiei produselor companiei, ELO se pozitioneaza in topul dezvoltatorilor de solutii ECM/DMS. De asemenea, ELO Digital Office dezvolta solutii si produse speciale destinate administrarii traditionale a documentelor pentru grupul Esselte/Leitz.
{mosloadposition user10}