Peste 30 de ediţii ale revistei ELLE şi-au unit eforturile în premieră mondială cu Bono, Gisele Bündchen şi Scarlett Johansson în lupta împotriva SIDA de pe teritoriul Africii. În doar doi ani de zile, datorită proiectului (RED) şi marilor branduri partenere, s-au strîns peste 120 de milioane de dolari, care au ajutat la eliminarea acestui flagel din Africa.
Venind în sprijinul acestui proiect, reţeaua revistelor ELLE a publicat simultan, în peste 30 de ediţii (majoritatea inclusiv pe copertă), un grupaj de materiale (RED). Astfel, timp de şase săptămîni consecutiv, începînd cu 17 ianuarie şi terminînd cu sfîrşitul lunii februarie, peste 20 de milioane de cititori ELLE din cele 34 de ţări, precum şi 11 milioane de cititori online pot citi despre implicarea ambasadoarelor (RED) – Gisele Bündchen şi Scarlett Johansson în lupta împotriva SIDA.
(RED) este un brand creat în 2006, în Marea Britanie, de către Bono, solistul trupei U2, împreună cu Bobby Shriver, un filantrop american, pentru a ajuta femeile şi copiii seropozitivi din Africa. Brandurile partenere acestui proiect creează şi vînd obiecte ce poartă emblema (RED), contribuind cu 50 la sută din veniturile obţinute prin vînzarea acestor produse la Fondul global de luptă împotriva SIDA, tuberculozei şi malariei.
Ediţia din februarie a revistei ELLE România găzduieşte în paginile sale articole despre ambasadoarele (RED), Gisele Bündchen şi Scarlett Johansson, precum şi scrisoarea lui Bono, adresată cititoarelor ELLE. Numărul mare de ţări implicate şi publicarea simultan a aceloraşi articole în întreaga reţea ELLE fac din această iniţiativă o premieră mondială în mass-media.
Roxana Voloşeniuc, ELLE România
“Anul trecut, pe cînd mă aflam în Botswana, am aflat cu stupoare că jumătate din studenţii aflaţi astăzi în universităţile din această ţară sînt diagnosticaţi cu HIV. […] E clar însă, că, datorită organizaţiilor caritabile, există o mare şansă ca în ţările africane să scadă acest flagel, care reprezintă cea mai mare criză a sănătăţii cu care s-a confruntat omenirea în ultimii 600 de ani, aşa cum spunea şi Bono, în scrisoarea sa.”
Lorraine Candy, ELLE Marea Britanie
“Sîntem încîntaţi că ediţia britanică a revistei ELLE a luat parte la această colaborare unică şi cutremurătoare, care are ca scop ajutarea celor mai puţin norocoşi dintre noi.”
Akiko Mori, ELLE Japonia
“Sîntem foarte mulţumiţi că putem participa în acest proiect, ca membri ai grupului ELLE. Ne pare rău să vedem atîţia oameni săraci în Africa, locul în care, pînă la urmă, s-a născut întreaga omenire.De aceea credem că acest proiect global are o importanţă specială pentru întreaga lume.”
Roberta Myers, ELLE USA
“Am fost alături de cauza (RED) încă de la început, iar acum, că lumea se îndreaptă într-o direcţie greşită, trebuie să muncim şi mai mult pentru a-i ajuta pe cei care nu au nimic. Aşa cum spune şi Bono, atunci cînd cumperi produse (RED), cumperi nişte obiecte minunate pe care oricum ai fi dat banii. Trebuie să ne mobilizăm toate economiile. Aşa că, dacă te duci la cumpărături, fă un bine şi cumpără produse (RED).”
Revista Elle este publicată în România de Edipresse AS România, un parteneriat între Grupul Edipresse şi Axel Springer AG, cu 60% respectiv 40% din acţiuni. Compania editează în prezent: Avantaje, Elle, Elle Man, Elle Mariaj, Elle Decoration, Viva!, Viva Auto, Psychologies, Popcorn, Look!, Joy, Baby, Autobild, Lucru de mână, Creativ, Povestea mea și Întâmplări Adevărate.
{mosloadposition user10}