ELKO Romania, companie membra a grupului ELKO specializata in distributia unei game largi de echipamente, solutii IT si electronice de consum, anunta incheierea unui nou parteneriat de distributie, pentru comercializarea in Romania a dispozitivelor inteligente de tip Wearables, produse de Amazfit.
Mobilitatea este una dintre cele mai des intalnite cerinte ale utilizatorului modern de tehnologie. Daca in trecut aceasta se traducea prin laptopuri mai subtiri, mai usoare si cu autonomie mai mare, ulterior a luat forma Tablet PC-urilor, hibridelor si smartphone-urilor tot mai performante.
La ora actuala, mobilitatea inseamna insa pentru multi capabilitatea de a fi conectati in orice imprejurari, intr-un mod cat mai natural posibil, iar singurele dispozitive care pot asigura un astfel de nivel de confort il reprezinta cele din categoria Wearables.
In baza strategiei de extindere a produselor din portofoliu in acord cu tendintele actuale de mobilitate, ELKO Romania si-a completat oferta actuala de produse si solutii prin adaugarea dispozitivelor inteligente Amazfit.
Fiind o marca Huami, Amazfit se bazeaza pe experienta consistenta a companiei in dezvoltarea si fabricarea de echipamente si solutii biometrice, axate pe colectarea, interpretarea si corelarea datelor. In consecinta, dispozitivele Amazfit incorporeaza tehnologie avansata de cea mai buna calitate, a carei superioritate a fost confirmata atat de cele peste 51.8 milioane de unitati livrate de Huami din 2013 pana in 2017, cat si de premiile Red Dot Design obtinute in anii 2017, 2018 si 2019. La ora actuala, portofoliul de produse Amazfit include o gama variata de ceasuri inteligente, formata din modele pentru toate gusturile, indiferent daca utilizatorul prefera un ecran rotund, rectangular cu colturi rotunjite, aspectul sport, sau un design elegant, potrivit pentru o tinuta de afaceri.
Prin decizia de a distribui dispozitivele Amazfit, ELKO Romania aduce o completare importanta portofoliului sau de produse care vizeaza acum un numar si mai mare de utilizatori, prin reteaua de parteneri locali cu care colaboreaza. In acest fel, compania continua sa isi respecte promisiunea facuta in prima jumatate a anului, aceea de a regandi categoriile de produse, prin diversificarea lor, astfel incat sa corespunda mai bine cerintelor actuale. In acelasi timp, piata autohtona castiga o marca renumita la nivel global, care s-a facut cunoscuta prin calitatea si performanta produselor sale.
Despre Amazfit
Fondata in 2013, Huami este o companie axata pe dezvoltarea de solutii biometrice si colectare de date legate de activitate, cu o experienta consistenta in tehnologie pentru dispozitive inteligente din categoria Wearables. Misiunea companiei este de a promova sportul, un stil de viata sanatos si serviciile medicale de calitate pentru toata lumea, folosind modelul “Cloud (Health Cloud Service) + End (Intelligent Wearable Devices) + Core (Chip)”.
Huami Technology evolueaza rapid in directia globalizarii. In anul 2018, proportia exporturilor a ajuns la 44.2% din intreaga productie, iar ceasurile comercializate sub marca proprie – Amazfit – au patruns in peste 60 tari si regiuni, printre care Statele Unite, Germania si Japonia. In plus, compania a incheiat un parteneriat global de distributie si cooperare strategica cu marca premium de ceasuri din Statele Unite, TIMEX, precum si cu liderul de talie mondiala in tehnologie auto, McLaren.
Huami Technology are la ora actuala peste 700 de angajati. Pe langa reprezentantele locale din Hefei, Beijing si Shenzhen, compania are birouri si in Statele Unite, Canada, Israel si Norvegia.