Eliza Rogalski, Founding Partner al Agenţiei de relaţii publice Rogalski Grigoriu va face parte din juriul Golden Hammer la categoria PR, festival ce va avea loc la Riga (Letonia), între 6 şi 7 iunie 2013. Eliza este singurul jurat român la Golden Hammer şi va alege, alături de membrii juriului din alte 12 ţări, cele mai bune campanii de PR şi advertising ale ultimului an.
Cea de-a XXIV-a ediţie a Golden Hammer va include, pe lângă concursul propriu-zis, o expoziţie a lucrărilor de print participante la Festival, dar şi o serie de seminarii susţinute de personalităţi de top din industria de comunicare europeană. Eliza Rogalski se va număra printre speakerii acestei ediţii cu o prezentare intitulată „Profit with a Purpose”, o pledoarie pentru diferenţierea brandurilor prin idealuri care schimbă în bine viaţa oamenilor.
“Acum 2 ani mi-a căzut în mână un număr al Harvard Business Review, al cărui cover story era un articol semnat de Michael Porter, cu titlul „How to fix capitalism”. Răspunsul la aceasăa întrebare, dezvoltat în mai multe pagini ale revistei, conducea către ideea de a reinventa economia capitalistă pe bazele economiei sociale. Este o revoluţie în care noi, creatorii de idei şi de conţinut, avem rolul să demonstrăm că binele
Golden Hammer reuneşte specialişti de renume din industria internaţională de advertising şi comunicare, printre care se numără Tadeusz Zorawski, CEO Universal McCann Polonia, Petter Andreasson, CEO Andreasson Public Relations Suedia, Andris Blaka, partener Ogilvy PR Letonia, Chris Dobson, Managing Director Emea Edelman UK, Eric Schoeffler, Chief Creative Officer DDB Tribal Germania, Hugh Boyle, Global Head of Digital Ogilvyaction UK sau Alex Stil, Head of Digital EMEA Mindshare.
Eliza Rogalski este Founding Partner Rogalski Grigoriu Public Relations, una din cele mai premiate şi respectate agenţii de PR din România. Gestionând reputaţia brandurilor prin idei care influenţează convingerile şi deciziile publicului şi generează rezultate de business pentru clienţii săi, Rogalski Grigoriu Public Relations este agenţia care a creat şi implementat cea mai premiată campanie de PR din România – „Şcoala de Bani” distinsă în 7 competiţii (SABRE, IPRA, Effie, Cannes, Eurobest, PR Awards si IAA Excellence Award) şi inclusă în cartea „Goodvertising” – „biblia publicităţii” cu rol social.