prin joc online cu peste 24.000 de vizite in doua luni, creat de Pixio
O nouă gamă de lubrifianți auto, date tehnice specializate și un public nișat de cunoscători. Acestea au fost datele principale ale nevoilor de comunicare Total România pentru lansarea ELF Evolution.
Liderul European în rafinare și unul dintre cei mai mari producători de lubrifianți auto și industriali din România avea ca obiective creșterea awareness-ului, testarea de produs, implicare și fidelizare. Era nevoie de o campanie atractivă și interactivă, prin care consumatorii să fie expusi mesajelor brand-ului și noului packaging, fără a îngreuna comunicarea cu detalii de specialitate.
Timp de două luni de campanie, între 1 octombrie și 2 decembrie, microsite-ul www.elfevolution.ro a atras 19.150 de vizitatori unici expuși la mesajele de brand, cu peste 24.000 de pagini vizualizate și 7.039 de jocuri finalizate.
Pixio a fost agenția aleasă pentru concept și execuție, după ce a propus un pachet de soluții online și offline, un mecanism de joc și un site de campanie proaspăt și original. Gama Premium de lubrifianți ELF Evolution beneficia de nou tip de ambalaj și de o imagine grafică diferită de cea consacrată. Cum se putea evidenția produsul și cum se putea promova cel mai bine pentru a rămâne în mintea consumatorului? Printr-un joc online cu premii. Provocarea competiției a fost de a identifica uleiurile din noua gamă ELF Evolution, care rulau pe rafturi virtuale, iar la click pe bidoane, jucătorul obținea puncte și timp de joc. În schimb, bidoanele capcană depunctau concurentul și scădeau timpul limită. Punctajele cele mai mari au fost premiate cu produse ELF Evolution, în fiecare săptămână de campanie, iar cei mai fideli jucători au primit premii bonus.
Produsele ELF Evolution au ajuns la 185 de câștigători, la nivel național, iar în total aproape 800 de litri de ulei din noua gamă vor fi testate de consumatori.
La finalul campaniei s-au centralizat 4.012.589 de click-uri în joc, dintre care 3.351.944 (peste 83%) au fost pe bidoanele corecte. Astfel, identitatea vizuală a produsului a beneficiat de expunere susținută.
Peste 21% dintre vizitatorii www.elfevolution.ro au devenit fideli, s-au întors pentru a participa repetat la joc și au petrecut un timp mediu de 13 minute pe site.
Campania de marketing pentru lansarea gamei ELF Evolution a cuprins promovare prin bannere online pe cele mai importante site-uri de știri și de profil auto, o campanie de Facebook Ads, newslettere, distribuirea de materiale promoționale tipărite în service-uri auto, benzinării și supermarket-uri. În plus, 5000 de flyere au ajuns la consumatori la nivel național, oferind opțiunea de a câștiga un punctaj bonus în joc, prin scanarea unui QR code.
Jocul este disponibil în continuare, pe www.elfevolution.ro și după finalizarea campaniei cu premii.