cea mai mare retea de locatii relevante din prima piata de profil din Romania.
Cu mai mult de 40 de locatii relevante din Bucuresti, reteaua de publicitate Elevate gestioneaza publicitatea indoor atat cladiri de birouri din reteaua proprie, cat si pe cele apartinand partenerilor strategici: B2B advertising si Megapolis Advertising.
Elevate, agentie specializata pe publicitatea indoor, gestioneaza in exclusivitate publicitatea in peste 40 de locatii relevante din Bucuresti, cuprinzand atat locatii din reteaua proprie, cat si pe cele ale partenerilor strategici: B2B advertising si Megapolis Advertising.
Reteaua de publicitate indoor inregistreaza astfel o crestere de 32 de locatii de birouri, fata de inceputul anului 2007, atunci cand avea in portofoliu un numar de 8 cladiri de birouri. Reteaua constituita din locatii proprii, totalizeaza un numar de 40 de centre de afaceri ca: Baneasa Technology Park, America House, Bucharest Financial Plazza, Nerva Traian, PGV Tower, River Gate, Camera de Comert, Nord City sau Anchor Plaza. Audienta cumulata generata a acestora depaseste 210 000 de persoane.
Referindu-se la motivele extinderii retelei indoor in segmentul cladirilor de birouri, Tudor Maxim, Managing Director si partener fondator Elevate, a declarat:"Doua treimi din 500 de cereri de oferta primite anul trecut contineau solicitari specifice pentru serviciul Elevate Office. Gradul mediu de ocupare al retelei in cladirile de birouri a fost de peste 85% in 2008. Cumulat cu alte informatii din piata, putem afirma ca segmentul publicitatii indoor in centrele de afaceri este unul din mediile de promovare OOH cu cel mai mare succes in Romania”.
Cu un public tinta principal constituit atat din persoane din managementul companiilor din cladirile de birouri cat si persoane din managementul altor companii aflate in tranzit in locatiile gestionate, reteaua de publicitate indoor Elevate are ca tinta principala executivi din top şi middle management ai companiilor respective, angajati si colaboratori ai acestora. Cu varste cuprinse intre 25 si 45 de ani, persoanele vizate au venituri medii si ridicate, precum si un statut social ridicat, comparativ cu alte categorii de populatie.
“Cladirile de birouri sunt locatii foarte potrivite pentru realizarea campaniilor neconventionale.
B2B Advertising impreuna cu partenerul sau, Elevate, dezvolta solutii publicitare integrate ca branduirea lifturilor, sampling sau punerea la dispozitie a unor spatii permanente in interiorul cladirilor de birouri”, adauga Cristian Aron, general manager B2B Advertising.
Din portofoliul proiectelor de comunicare derulate pana in prezent in reteaua Elevate se numara campanii de comunicare indoor pentru marci si clienti precum Romtelecom, Porsche, Trocal, Nokia, Nestea, Forbes, UPC, ING, GE Money, Carrefour, Mercedes- Autoklass, Colgate-Palmolive sau Procter & Gamble. Printre companiile de publicitate sau de media care au derulat campanii in reteaua Elevate se numara agentiile: Mediacom, United Media, Starcom Media Vest, Odyssey, Propaganda, McCann, Zenith, Media Tour, Onmedia, Initiative, Mediaedge:cia, Young&Rubicam, Imager, Media Direction, OMD, Spoon, Vitrina Advertising, Tempo Media, Touch Media,Friends Advertising, Smartpoint, Media Investment.
{mosloadposition user10}