Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Elementele-cheie care dictează succesul campaniilor digitale din industria automotive: Teads și Ipsos prezintă concluziile unei analize globale bazate pe AI

Elementele-cheie care dictează succesul campaniilor digitale din industria automotive: Teads și Ipsos prezintă concluziile unei analize globale bazate pe AI

Cercetările dezvăluie factori precum: mesaje personalizate și eficiente, claritatea brandului, cadre ample de filmare și conexiune umană care să construiască o poveste

Platforma media globală Teads anunță rezultate spectaculoase ale unei cercetări derulate în colaborare cu Ipsos, care a urmărit identificarea elementelor-cheie creative care determină succesul unei campanii digitale în industria auto. Beneficiind de capacitățile de ultimă generație ale Ipsos în domeniul inteligenței artificiale și de tehnicile avansate de modelare statistică, Teads a obținut informații care vor revoluționa modul în care reclamele auto sunt create și optimizate pentru un impact maxim.

Elementele-cheie care dictează succesul campaniilor digitale din industria automotive: Teads și Ipsos prezintă concluziile unei analize globale bazate pe AI

În misiunea sa de a găsi factorii de care depinde succesului, Teads a selectat cu atenție o colecție complexă de 500 de reclame video, create din 2019 până în 2022, reprezentând 18 branduri auto din 23 de țări, cu formate video diverse, acoperind întregul spectru al marketing funnel-ului digital. Printre reclamele video care au făcut obiectul analizei s-au numărat și unele care au beneficiat de o optimizare meticuloasă realizată de Teads Studio. Prin comparație cu reclamele neoptimizate, s-a dorit investigarea impactului profund al acestor îmbunătățiri.

Teads și Ipsos și-au propus să obțină o înțelegere holistică a strategiilor utilizate în industria auto. Cercetând în profunzime succesele și minusurile, Teads a reușit să extragă informații care au inspirat propriile eforturi de optimizare.

Teads a împărtășit partenerului Ipsos o selecție atent curatoriată de indicatori cheie de performanță (KPI) și timpi de vizualizare aferenți acestora. Ipsos a folosit algoritmi de inteligență artificială pentru a grupa și organiza datele, dezvăluind modele și tendințe necunoscute.

Punctul culminant al acestei cercetări a constat în identificarea, clasificarea și cuantificarea elementelor-cheie comune ale campaniilor digitale de succes din industria auto. Analiza statistică, utilizând tehnica inovatoare a valorilor Shapley derivată din teoria jocului, a fost folosită pentru a stabili influența fiecărei caracteristici vizuale asupra rezultatului, în special a timpului de vizualizare. Au fost puse cap la cap toate informațiile, dezvăluind factorii majori ce contribuie la succesul campaniei.

În colaborare cu Ipsos, Teads a efectuat o revizuire manuală meticuloasă a eșantionului de reclame video, aprofundând informațiile transmise de sursele de date. Această analiză calitativă a permis traducerea informațiilor brute în constatări acționabile, deschizând calea pentru descoperiri inovatoare.

În urma acestei ample cercetări, Teads și Ipsos prezintă unele dintre cele mai importante aspecte de care advertiserii să țină cont în realizarea de reclame atractive pentru industria auto:

  • E nevoie de mai mult decât de un vehicul: Reclamele video care se concentrează mai puțin pe vehicul și, în schimb, îl integrează într-o poveste mai amplă tind să aibă timpi de vizualizare mai mari.
  • Prezentarea interiorului: Prezentarea elementelor de design interior poate fi la fel de captivantă precum o poveste completă, în special în reclamele axate pe afinitate.
  • Claritatea brandului: Prezentarea clară a logo-ului și a numelui brandului captează atenția publicului, fiind un cârlig puternic.
  • Cadre de filmare ample și simple: Cadrele largi care transmit un sentiment de libertate și mișcare tind să atragă vizualizări. În plus, reclamele video cu mai puține scene tind să aibă timpi de vizualizare mai mari, deoarece necesită mai puțin efort cognitiv.
  • Contraste de culori: Contrastele cromatice, cum ar fi albastru și portocaliu, fac reclamele mai atractive și cresc timpul de vizionare. Reclamele cu colorizare întunecată au un timp de vizualizare mai redus, dar adăugarea unui element mai luminos poate avea un impact semnificativ.

Henner Blömer VP Global Client Partnerships: „Creativitatea este componenta crucială a campaniilor digitale de succes ale industriei auto. În cercetările Teads, am identificat niveluri semnificativ mai ridicate de atenție (+49%) și de brand lift (+31%) în campaniile optimizate creativ. Pentru a oferi clienților și agențiilor informații suplimentare despre design optim, am colaborat cu IPSOS pentru a dezvolta modele de bune practici menite să crească semnificativ timpul de vizualizare.”

Jessica Sleep, Brand Communications și Social Media Manager, MINI declară: „Au fost prezentate câteva perspective excepționale în urma acestui studiu, în special în ceea ce privește introducerea prezenței umane în reclamele video, contrastele de culoare și textul. Am implementat recomandările oferite de Teads în campaniile noastre viitoare și aștept cu nerăbdare să văd rezultatele!”

Descarcă studiul aici

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.