Noile BMW M6 Coupé şi BMW M6 Cabriolet alătură, în stilul inconfundabil M, performanţa dinamică remarcabilă cu luxul, eleganţa şi confortul călătoriei. Interacţiunea precisă între motorul V8 cu tehnologie M TwinPower Turbo (412 kW/560 CP), transmisia M cu şapte trepte, cu dublu ambreiaj şi Drivelogic, diferenţialul activ M, tehnologia şasiului adaptată modelului, echilibrul ideal al maselor şi proprietăţile aerodinamice optimizate contribuie la o experienţă M foarte specială.
Armonia conceptuală specifică gamei BMW M cuprinde şi particularităţi ale structurii caroseriei celor două modele. Noul BMW M6 Coupé are un acoperiş uşor, conturat dinamic, realizat din fibră de carbon (CFRP). Pe de altă parte, noul BMW M6 Cabriolet este echipat cu un soft top de calitate şi cu un mecanism de operare integral electro-mecanic.
Unei experienţe unice de utilizare cotidiană se alătură performanţa remarcabilă prin utilizarea tehnologiilor împrumutate din sporturile cu motor. BMW M6 Coupé sprintează de la 0 la 100 km/h în 4,2 secunde, BMW M6 Cabriolet în 4,3 secunde. Pe de altă parte, caracterul dinamic al ambelor modele este definit de răspunsul motorului în orice regim de turaţie, precizia direcţiei şi de accelerare la ieşirea din viraje, manevrabilitatea controlabilă cu precizie sub forţele laterale şi capacitatea de oprire. Cele mai noi inovaţii concepute pentru a optimiza manevrabilitatea noilor BMW M6 Coupé şi BMW M6 Cabriolet în situaţii de condus dinamic sunt frânele M (ceramică şi carbon), disponibile în premieră ca opţiune.
O altă calitate, neegalată de concurenţă, este pasul important în privinţa eficienţei pe care îl fac cele două maşini sport superperformante. Noul BMW M6 Coupé înregistrează un consum mediu de combustibil de 9,9 litri per 100 kilometri şi un nivel al emisiilor CO2 de 232 grame per kilometru în ciclul de testare EU. Datele echivalente pentru noul BMW M6 Cabriolet sunt 10,3 l/100 km şi 239 g/km. În ciuda unei creşteri de 10 procente a puterii motorului şi de 30% a cuplului maxim – la 680 Nm -, consumul de combustibil şi nivelul emisiilor CO2 au fost reduse cu peste 30 de procente la ambele modele comparativ cu generaţia anterioară.
Design
Proporţiile clasice, liniile sportive, dar elegante ale BMW Seria 6 şi limbajul de design familiar al gamei BMW M definesc formele noilor BMW M6 Coupé şi BMW M6 Cabriolet. Suprafeţele puternic conturate subliniază aura sportivă a celor două modele. Elementele stilistice M au fost influenţate direct de consideraţii tehnice – precum aer de răcire suplimentar, geometria şasiului şi aerodinamica – subliniind performanţa remarcabilă a celor două modele. Acesta este un exemplu clar al modului în care caracterul dinamic, care determină cele mai avansate versiuni ale luxosului Coupé şi ale exclusivistului Cabriolet, este exprimat cu acurateţe prin design.
Prizele de aer largi, farurile conturate pronunţat şi suprafeţele line evazate formează partea frontală a noilor BMW M6 Coupé şi BMW M6 Cabriolet. Un alt element atractiv este grila M a radiatorului care are un nou design şi are ataşată emblema M6. Barele celor două grile de culoare neagră îşi au originile în designul caracteristic, cu spiţe duble, al jantelor M din aliaj uşor. Ecartamentul mărit cu 30 de milimetri faţă de modelele standard ale gamei Seria 6 este completat de pasajele puternic conturate ale roţilor. Acest plus de lăţime oferă un indiciu în privinţa comportamentului optimizat al acestor maşini sport foarte performante. Forma tridimensională a prizelor de aer şi a flapsurilor inspirate din motorsport – aleasă pentru a optimiza curentul de aer spre prizele exterioare – subliniază caracterul dinamic al automobilelor, unul orientat spre înainte.
Farurile LED adaptive, o dotare standard la ambele modele, dispun în partea superioară de o lumină de accent LED. Inelele LED tridimensionale, ce emit o lumină albă, oferă o nouă interpretare a farurilor rotunde duble tipice BMW. Atât faza scurtă, cât şi cea lungă utilizează ambele inele luminoase. Semnalizatoarele – sub forma unor unităţi LED dispuse orizontal – sunt integrate în faruri, sub inelele luminoase.
Sportivitatea specifică M a ambelor modele este clar vizibilă şi din lateral. Secţiunea laterală din faţă dispune de branhiile tipice gamei M. Forma tridimensională, contururile largi cromate şi barele indicatoare – pe care se află emblema M – le oferă un aspect foarte profund. În acord cu pasajele largi ale roţilor, liniile de caracter din jurul branhiilor sunt la fel de proeminente. Cutele atractive de pe pragurile laterale specifice modelului urcă şi duc privirea spre roţile spate. Noile BMW M6 Coupé şi BMW M6 Cabriolet sunt echipate standard cu jante M din aliaj uşor, de 19 ţoli. Jantele ranforsate dispun de şapte spiţe duble, finisate în două culori. Prin cele cinci spiţe duble, jantele M opţionale – din aliaj uşor, de 20 de ţoli – fac trimitere la masa redusă şi permit o privire directă spre puternicul sistem de frâne.
Liniile care definesc partea din spate creează suprafeţe mari şi sunt orientate în jos către şosea, o caracteristică de design menită să sublinieze ţinuta de drum a celor două modele. Reflectoarele, poziţionate chiar sub stopurile de forma literei L, furnizează o expresie unică de sportivitate. Cu toate acestea, cel mai clar indiciu cu privire la identitatea inconfundabilă a celor două maşini sport superperformante îl reprezintă sistemul de evacuare M – cu două ţevi de eşapament duble -, poziţionat de-o parte şi de alta a difuzorului şi integrat în bara spate. Forma prizelor de aer exterioare reflectă designul barei faţă în formatul şi contururile zonei adiacente.
Materiale ultrauşoare: acoperiş CFRP la BMW M6 Coupé.
Ca şi predecesorul său, acoperişul noului BMW M6 Coupé este realizat, în echipare standard, din fibră de carbon (CFRP). Culoarea închisă a acoperişului face ca silueta automobilului cu două uşi să aibă un aspect foarte lung, aspect accentuat de nişa dinamică din centru. Utilizarea materialelor uşoare pentru acoperiş permite coborârea centrului de greutate al maşinii, ceea ce sporeşte agilitatea. Echiparea standard BMW Individual High-gloss Shadow Line atrage atenţia la echilibrul optimizat al masei, culoarea închisă acoperind muchiile geamurilor laterale (sau talia în cazul modelului BMW M6 Cabriolet), precum şi baza şi secţiunea inferioară a capacelor oglinzilor retrovizoare M, optimizate aerodinamic.
Clienţii pot opta dintr-o gamă care cuprinde o culoare nemetalizată şi opt nuanţe metalizate (inclusiv patru culori exclusive M). Soft topul noului BMW M6 Cabriolet este disponibil într-una dintre culorile negru şi bej sau, opţional, în Anthracite Silver.
Motorul: V8 de turaţii înalte cu tehnologie M TwinPower Turbo.
Puterea necesară pentru performanţele M este oferită de motorul V8 de înaltă turaţie cu tehnologie M TwinPower Turbo, dispus longitudinal în partea frontală a automobilului. Puterea acestuia este transferată către puntea spate prin intermediul transmisiei M cu şapte trepte, cu dublu ambreiaj şi Drivelogic. Acest ansamblu combină particularităţile de construcţie derivate direct din motorsport cu inovaţii dezvoltate în cadrul strategiei Efficient Dynamics. Pachetul de tehnologii cuprinde două turbocompresoare care funcţionează după principiul twin-scroll, injecţie directă pe benzină High Precision, gestiune variabilă a supapelor VALVETRONIC şi control variabil continuu al axului cu came Double-Vanos. De asemenea, motorul este asistat de un sistem de răcire foarte puternic şi de furnizare optimizată a uleiului pentru carterul umed care asigură funcţionarea optimă şi la un nivel ridicat al forţelor laterale, de exemplu în timpul condusului sportiv pe circuit.
Inconfundabile, performanţele specifice M ale motorului de 4,4 litri sunt definite de reacţia fulgerătoare şi de furnizarea liniară a puterii până la nivelul superior al turaţiei. Vârful curbei de cuplu, 680 Nm, este obţinut pe un interval al turaţiilor cuprins între 1.500 şi 5.750 rpm. Motorul V8 atinge un maxim al puterii de 412 kW/560 CP între 6.000 şi 7.000 rpm, iar turaţia maximă este de 7.200 rpm. Toate acestea înseamnă că intervalul de turaţii disponibil la noile modele pentru a genera performanţele maxime este aproape triplu faţă de cel al motoarelor de la predecesori.
Furnizarea instantanee şi pe o plajă mare a cuplului stă la baza realizării unei acceleraţii remarcabile. Noul BMW M6 Coupé sprintează de la 0 la 100 km/h în 4,2 secunde, în timp ce noul BMW M6 Cabriolet mai are nevoie de 0,1 secunde pentru aceeaşi operaţie. Viteza maximă a ambelor modele este limitată electronic la 250 km/h. Prin alegerea pachetului opţional M Driver Package (care include şi un training BMW Driving Experince), această barieră poate ajunge la 305 km/h.
Comparativ cu versiunile precedente, eficienţa îmbunătăţită semnificativ reflectă evoluţiile pe care tehnologia M TwinPower Turbo le-a adus în dezvoltarea motorului. Alături de acesta, tehnologii Efficient Dynamics precum funcţia Auto Start-Stop şi regenerarea energiei la frânare – contribuie la reducerea consumului şi a emisiilor cu aproximativ 30 de procente. În ciclul de testare EU, noul BMW M6 Coupé atinge un consum mediu de combustibil de 9,9 litri per 100 kilometri şi un nivel al emisiilor CO2 de 232 grame per kilometru. Valorile corespunzătoare ale noului BMW M6 Cabriolet sunt 10,3 l/100 km şi 239 g/km.
Valorificarea puterii mari pentru un efect dinamic: transmisia M cu şapte trepte cu Drivelogic şi dublu ambreiaj.
Reglată perfect pentru caracteristicile de performanţă ale motorului V8, transmisia M cu şapte trepte cu Drivelogic şi dublu ambreiaj, transformă eficient cuplul impresionant al propulsorului într-o acceleraţie rapidă. Această capacitate este susţinută de principiul de design DCT, care combină eficient două cutii de viteze într-o singură carcasă, fără penalizări de dimensiuni sau masă comparativ cu transmisia manuală. În interiorul transmisiei, cuplul este transferat prin intermediul a două ambreiaje activate alternativ. Acestea elimină orice întrerupere a fluxului de putere atunci când conducătorul accelerează, chiar şi în momentul schimbării vitezelor.
M DCT Drivelogic oferă conducătorului trei programe diferite de schimbare a vitezelor – atât în modul automat (D), cât şi în cel sport (S). Aceste programe afectează caracteristicile de schimbare ale transmisiei în ceea ce priveşte eficienţa, confortul de schimbare şi sportivitatea şi pot fi activate prin utilizarea unui comutator dispus în spatele schimbătorului de pe consola centrală. Pe lângă acestea, electronica furnizează funcţiile Launch Control, pentru o accelerare imbatabilă la pornirea de pe loc, Low Speed Assistance, pentru operare la viteze reduse, şi Auto Start-Stop, pentru o eficienţă sporită.
Selectorul M special este utilizat pentru alegerea modurilor D şi S şi pentru marşarier. În modul S, conducătorul poate schimba vitezele manual. Noile BMW M6 Coupé şi Cabriolet sunt echipate standard şi cu noua dezvoltare a volanului M îmbrăcat în piele, completat de butoanele multifuncţionale şi clapetele pentru schimbarea treptelor de viteză. În tradiţia M, conducătorul foloseşte clapeta dreaptă pentru selectarea unei trepte superioare şi cea stângă pentru retrogradarea vitezelor. Volanul specific modelului se evidenţiată prin diametrul mai mic şi prin designul care se aseamănă cu cel al jantelor M din aliaj uşor cu construcţie dublă a spiţelor.
Diferenţialul M activ furnizează tracţiune remarcabilă în situaţii de condus dinamic.
Noile BMW M6 Coupé şi Cabriolet impresionează şi prin tracţiunea optimă pe care o oferă pe drumuri dificile, în condiţii meteo adverse şi la accelerarea dinamică în momentul ieşirii din viraje. Pentru a face faţă acestei situaţii, automobilele beneficiază de un diferenţial spate inovator, cu blocare variabilă. Diferenţialul M activ permite ca puterea motorului să fie repartizată rapid şi cu precizie între roata stângă şi cea dreaptă a punţii spate, în funcţie de necesităţile impuse de situaţie în orice moment.
Gestionat electronic, diferenţialul multidisc cu patinare limitată contribuie la reducerea diferenţei între viteza de rotaţie a roţilor spate, lucru necesar pentru o tracţiune optimă. Unitatea de control a diferenţialului M activ este conectată la sistemul de control al stabilităţii DSC, ceea ce permite ca fiecare situaţie de condus să fie analizată cu precizie şi pierderea tracţiunii pe una dintre roţi să fie detectată din fază incipientă. Efectul de blocare generat ca reacţie poate fi variat între 0 şi 100%, ceea ce permite ca patinarea roţii să fie evitată pe suprafeţe alunecoase, în situaţii unde roţile punţii spate au coeficienţi diferiţi de frecare, în virajele strânse şi la schimbarea bruscă a direcţiei. Optimizarea tracţiunii prin această metodă oferă şi o stabilitate excelentă în condiţii dificile şi permite accelerări deosebit de dinamice la ieşirea din viraje.
Tehnologie a şasiului tipică M, control dinamic al suspensiei, M Servotronic, DSC cu mod M Dynamic.
Şasiul noilor BMW M6 Coupé şi Cabriolet a fost dezvoltat pentru specificaţiile M şi combină atributele remarcabile de performanţă cu particularităţile de sporire a confortului pentru utilizarea cotidiană. Ca şi puntea spate integrală, ale cărei subcadre sunt fixate rigid de caroserie, axul faţă cu dublu braţ are o cinematică specifică şi componente nou dezvoltate realizare din aluminiu forjat. Punctele de prindere a şasiului, care utilizează panouri largi în faţa axului frontal şi a celui spate, contribuie la reducerea semnificativă a ruliului creat de denivelările suprafeţei de rulare. Atât construcţia şasiului, cât şi reglajul special al fiecărui model sunt definite de experienţa vastă obţinută pe circuite şi au fost optimizate în decursul testelor extinse ce au avut loc pe varianta Nordschleife a Nürburgring.
Echipamentele standard ale celor două modele includ şi amortizoare controlate electronic. Sistemul specific M – Dynamic Damper Control (control dinamic al suspensiei) – reglează electrohidraulic forţa de amortizare pentru a furniza reacţia necesară la situaţia de condus şi pentru a îndeplini cerinţele conducătorului. Cele trei setări disponibile permit conducătorului să ajusteze caracteristicile suspensiei în funcţie de necesităţi şi preferinţe.
Direcţia hidraulică cu pinion şi cremalieră asigură o precizie inegalabilă şi un grad ridicat al confortului. Acest sistem are un raport variabil, care sporeşte stabilitatea în linie dreaptă şi reduce numărul de mişcări ale volanului necesare la parcare sau la ieşirea de pe un drum. Aflată şi ea în dotarea standard, funcţia Servotronic – asistarea puterii de virare în funcţie de viteză – este reglată special pentru specificaţia M şi permite conducătorilor să aleagă configuraţia dorită cu ajutorul a trei opţiuni de setare.
Pe lângă faptul că aplică impulsuri de frânare şi reduce puterea motorului pentru a stabiliza automobilul, sistemul de control al stabilităţii DSC aflat în dotarea celor două modele sport superperformante utilizează şi sistemul contra blocării roţilor la frânare (ABS), controlul frânării în viraje (Cornering Brake Control / CBC), controlul frânării dinamice (Dynamic Brake Control / DBC), asistarea frânării, funcţia de uscare a frânelor (Brake Drying) şi Start-Off Assistant (pentru plecarea din rampă). Modul dinamic M (MDM), ridică pragul de intervenţie al DSC, pentru a face mai uşoară deplasarea în zonele cu aderenţă foarte redusă (nisip sau zăpadă) şi oferă posibilitatea abordării virajelor într-un stil mai sportiv.
Frânele M din ceramică şi carbon.
Cea mai nouă versiune a sistemului de frânare din materiale compozite oferă noilor BMW M6 Coupé şi Cabriolet o putere de frânare deosebită. Particularitatea deosebită este masa extrem de redusă, răspunsul excelent şi performanţele constante chiar şi sub sarcini ridicate. Diametrul discurilor ventilate şi perforate este de 400 milimetri la roţile faţă şi de 396 milimetri la cele spate. Frânele, cu etrier fix, cu şase pistoane, pentru puntea faţă, sunt vopsite în albastru închis metalizat şi sunt marcate cu emblema M.
Disponibile în premieră la noile BMW M6 Coupé şi Cabriolet (în combinaţie cu jantele M din aliaj uşor, de 20 de ţoli), frânele M, din ceramică şi carbon oferă un nivel suplimentar de performanţă. Diametrul discurilor de frână măsoară 410 milimetri la puntea faţă, respectiv 396 milimetri la puntea spate. Realizate dintr-un nou tip de material compozit – ceramică şi fibră de carbon -, discurile beneficiază de o rezistenţă şi mai mare la căldură şi combină această calitate cu o reducere semnificativă a maselor de rotaţie. Frânele M, din ceramică şi carbon, sunt mai uşoare cu 19,4 kg faţă de versiunile din echiparea standard, deşi acest material inovator are o rezistenţă excepţională la uzură, iar durata de viaţă a discurilor este de multe ori mai lungă decât a variantelor convenţionale. Sistemul opţional M, din ceramică şi carbon, are etrier fix cu şase pistoane la roţile faţă şi etrier mobil cu un singur piston la puntea spate. Etrierele pot fi identificate prin finisarea specială într-o nuanţă aurie.
Design ultrauşor.
O combinaţie inteligentă a materialelor oferă structurii caroseriei o rezistenţă impresionantă combinată cu o masă extrem de redusă, ceea ce sporeşte protecţia ocupanţilor şi asigură un plus de agilitate. Ca şi utilizarea CFRP pentru acoperişul noului BMW M6 Coupé, alegerea materialelor pentru celelalte componente ale caroseriei face parte din strategia generală de design ultrauşor. Uşile şi capota celor două automobile sport superperformante sunt realizate din aluminiu, iar aripile faţă din plastic. În plus, capota portbagajului şi – în cazul BMW M6 Cabriolet – soft topul sunt produse dintr-un material compozit cu fibră de carbon: SMC (Sheet Moulding Compound / compuşi laminaţi). Un raport masă-putere de 3,3 kg/CP pentru noul BMW M6 Coupé şi 3,5 kg/CP pentru noul BMW M6 Cabriolet demonstrează progresele semnificative care au fost realizate în acest domeniu faţă de modelele anterioare.
Atât noul BMW M6 Coupé, cât şi noul BMW M6 Cabriolet sunt concepute ca modele cu patru locuri, iar spaţiul din portbagaj a fost sporit substanţial în comparaţie cu modelul anterior. Capacitatea de încărcare a noului BMW M6 Coupé este de 460 de litri. Totodată, noul BMW M6 Cabriolet are un volum al portbagajului de 300 de litri în cazul în care soft topul este închis şi de 350 de litri când acoperişul este montat. Opţional, ambele modele pot fi comandate cu un sac pentru schiuri, care glisează printre scaunele spate datorită posibilităţii de încărcare.
Designul specific M al cockpitului: control perfect al maşinii, lux personalizat.
Noua dezvoltare a scaunelor sport M oferă conducătorului şi pasagerului din faţă suport lateral optim în virajele rapide, dar şi un nivel ridicat de confort în călătoriile lungi. Scaunele ultrauşoare cu sistem integrat de centuri de siguranţă au un design specific M evidenţiat de capitonajul special, tetiere integrate în spătar, cusături atractive ce accentuează segmentele scaunelor şi logo M gravat în zona umerilor. Scaunele sport M au reglaj electric al înălţimii, pe orizontal şi al unghiului spătarului, dispun de suport lombar ajustabil pneumatic, funcţie de memorare şi suport lateral reglabil. Scaunele sport M sunt echipate cu tetiere active pentru a reduce riscul leziunilor în cazul unei coliziuni din spate.
Ambianţa luxoasă a interiorului celor două automobile este caracterizată de materiale de calitate şi suprafeţe modelate dinamic. Panoul de bord, cu tehnologie "black-panel", dispune de instrumente rotunde clasice în stilul BMW M tradiţional, cu indicatoare roşii şi lumini albe, precum şi cu afişaje specifice modelului şi logo M în turometru. Dotare standard, sistemul de control iDrive include un monitor de bord cu design flatscreen exclusiv, în timp ce sistemul de navigaţie Professional – opţional – vine cu o versiune de 10,2 ţoli (26 cm) pentru Control Display, a cărui ramă are o nuanţă crom galvanizat.
Dispuse în jurul schimbătorului de viteze de pe consola centrală – cu design special pentru noile BMW M6 Coupé şi Cabriolet – se află butoanele ce permit conducătorului să selecteze setările preferate pentru toate funcţiile de ajustare a sistemului de propulsie şi a şasiului. Modul DSC, caracteristicile de performanţă a motorului, gestiunea amortizoarelor, răspunsul direcţiei M Servotronic şi programul de schimbare a vitezelor M DCT Drivelogic pot fi reglate independent prin apăsarea unui buton. Acesta permite conducătorului să realizeze o configuraţie detaliată a reglajelor pe care apoi să o activeze prin apăsarea unuia dintre cele două butoane M Drive de pe volanul multifuncţional. Cele două butoane M Drive – dotare standard – permit conducătorului noilor BMW M6 Coupé şi Cabriolet să stocheze o configuraţie dinamică pe butonul "M1" şi una de confort pe "M2" – pe care apoi să o activeze în orice moment. Reglajele stocate pe butoanele M Drive pot fi configurate şi prin meniul iDrive.
Ca şi în cazul caracteristicilor de performanţă, sunetul motorului poate fi modificat printr-un buton. Un modul sonor este utilizat pentru a spori componentele acustice ale motorului, iar această tonalitate este transferată în interiorul maşinii. Tehnologia de procesare a semnalului digital al sistemului face schimb de date direct cu gestiunea motorului şi ajustează puterea în funcţie de turaţia motorului, nivelul cuplului produs şi de viteza automobilului pe şosea. Aceasta oferă conducătorului o apreciere fidelă a funcţionării motorului şi a puterii eliberate, dar furnizează şi o imagine clară a reacţiilor maşinii pe şosea.
Echipamente standard de înaltă calitate, opţiuni exclusive: Head-Up Display specific M, scaune M multifuncţionale, sistem de sonorizare Bang & Olufsen High-End Surround.
Caracterul exclusivist al celor două automobile sport superperformante este subliniat de calitatea ridicată şi de multitudinea echipamentelor standard existente la bord. Echipamentele standard pentru ambele modele includ control automat al climei pe două zone, scaune încălzite pentru conducător şi pasagerul din faţă, echipare cu piele Merino cu acoperire extinsă în interior, sprijin de picior M pentru conducător, benzi exclusive de interior din fibră de carbon, benzi pentru pragurile uşilor cu gravură "M6", lumini ambientale de interior, radio BMW Professional cu difuzoare HiFi.
Gama de sisteme opţionale de asistare a conducătorului şi servicii de mobilitate din portofoliul BMW ConnectedDrive adaugă o amprentă unică celor două modele. Versiunea specifică M pentru Head-Up Display afişează viteza în format digital, indicaţiile de la sistemul opţional Speed Limit Info, treapta de viteză activată, turometru în mai multe culori sau informaţii de la sistemul navigaţie. Alte dotări notabile sunt Park Distance Control (controlul distanţei de parcare), cameră pentru mers înapoi, High Beam Assistant (fază lungă automată), Speed Limit Info (informare privind limita de viteză legală), Lane Change Warning (avertizare la schimbarea benzii) şi Lane Departure Warning (avertizare la părăsirea benzii), Surround View (vedere panoramică pentru parcare) şi BMW Night Vision cu recunoaşterea pietonilor. Alături de acestea, tehnologii inovatoare optimizează integrarea Apple iPhone şi a altor terminale smartphone, precum şi a playerelor muzicale şi încorporează utilizarea serviciilor bazate pe internet. Opţiunea Apps permite utilizatorilor iPhone să recepţioneze, de exemplu, programe web radio, să afişeze mesaje Facebook şi Twitter pe monitorul de bord sau să folosească sistemul Last Mile Navigation.
Alte puncte de atracţie ale listei de opţionale sunt sistemul de navigaţie Professional cu stocare pe hard disc, scaune M multifuncţionale cu reglaj electric al lăţimii spătarului, scaune active, ventilare a scaunelor active, Comfort Access, volan încălzit, funcţie Soft Close Automatic pentru uşi şi sistem de sonorizare Bang & Olufsen High-End Surround. Sistemul integral activ cu procesare a semnalului digital dispune de amplificatoare individuale pentru toate difuzoarele bass, de medii şi înalte. Difuzorul central utilizează tehnologia Acoustic Lens Technology dezvoltată de Bang & Olufsen. Imediat ce sistemul audio este activat, elementul central, care are integrat un difuzor median, se ridică din panoul de instrumente. Cele 12 difuzoare de la noul BMW M6 Cabriolet şi cele 16 difuzoare de la noul BMW M6 Coupé furnizează o experienţă sonoră dinamică şi deopotrivă unică.