În doar patru ani, elefant.ro a livrat peste 5,5 milioane de produse în toată țara
10 noiembrie 2014, aceasta este ziua în care elefant.ro, mall-ul online dedicat familiei, a livrat comanda cu numărul un milion, cea care marchează încă un record pentru magazinul creat în urmă cu numai patru ani de câțiva pasionați de carte, printre care omul de afaceri Ion Sturza (Fribourg Capital) și Dan Vidrașcu, actualmente CEO al elefant.ro.
Gândit inițial ca o librărie online, elefant.ro și-a diversificat foarte mult activitatea în ultimii doi ani, acum fiind perceput ca mall-ul online al familiei. În prezent, cele mai căutate produse pe elefant.ro sunt parfumurile, accesoriile (genți, ceasuri), cărțile (atât în format tipărit, cât și electronic), jucăriile. Introduse în ofertă de doar câteva luni, obiectele de decorațiuni interioare și cele pentru înfrumusețarea locuinței au intrat rapid în top 5 cele mai căutate produse pe elefant.ro.
“Diversificarea elefant.ro a fost posibilă cu o echipă de milioane pe care am reușit să o construim în acești ani susținută de un acționariat răbdător, care a înțeles că un business mare în comerțul electronic din România, ca oriunde de altfel, se crește în timp, cu eforturi susținute.” declară Dan Vidrașcu, CEO elefant.ro.
Odată cu diversificarea gamei de produse, elefant.ro a reușit să ofere și câteva beneficii importante petru clienții săi:
- livrarea În aceeași zi (Same Day Delivery) pentru produsele comandate în prima parte a zilei (până la ora 12.00),
- verificarea coletului la primirea de către cumpărător,
- reduceri personalizate la produse foarte căutate, prin intermediul campaniilor din seria Happy Wishlist,
- disponiblitate imediată, la prețuri mici, pentru o serie de produse precum accesoriile, produsele de vestimentație și încălțăminte, prin scăderea duratei de import și creșterea investițiilor în stocuri.
Pentru a face față creșterii accelerate din ultimii ani, elefant.ro a deschis în acest an un nou depozit de peste 3.000 mp, aflat în apropierea Bucureștiului, a investit în noi puncte de livrare a comenzilor (în București – Librăria Litera de pe b-dul. Magheru, București Mall, în Cluj în cadrul Liberty Park), dar și în puncte de prezentare cu vânzare în principalele clădiri de business din București.
În 2015-2016, elefant.ro se va concentra pe consolidarea afacerii, prin optimizarea operațiunilor dezvoltate în 2013 și 2014. “Vor urma, de asemenea, dezvoltări teritoriale, cu focus pe Republica Moldova deocamdată, dar și o promovare mai agresivă a elefant.ro în România.” încheie Dan Vidrașcu.
Pe termen scurt, focusul va fi pe campaniile de final de an, Black Friday și Crăciun, când elefant.ro speră să adune la cele un milion de comenzi deja livrate cel puțin încă 200.000 în doar o lună (21 noiembrie – 20 decembrie 2014).
{mosloadposition user9}