Totul virtual!
În perioada octombrie – decembrie 2009 Electrolux şi Lowe PR lansează două concursuri online: Dinner Explorer şi Climate Range.
Ambele platforme propun o abordare creativă şi interactivă a comunicării brandurilor, consumatorii fiind invitaţi să abordeze experimental valorile Electrolux.
„Educarea în spiritul eco friendly şi formarea unei generaţii de consumatori orientaţi către un stil de viaţă dezinvolt, relaxat, liber sunt ambele deziderate educaţionale. Nu este suficient să le transmiţi consumatorilor că aceste schimbări le-ar prinde bine; nu este credibil. Atunci când „vinzi” un stil de viaţă şi nu doar un simplu produs, decizia se formează undeva la alt nivel. Pentru a ajunge la acel nivel trebuie să îţi implici consumatorul; ambele platforme acordă o atenţie deosebită feed-back-ului şi astfel, consumatorii ne devin parteneri, întru dezvoltarea produselor noastre şi a viitoarelor proiecte!” declară Carmen Georgescu – Marketing & Communications Manager Electrolux România.
În perioada 20 octombrie – 13 noiembrie 2009 portalul Feminis.ro găzduieşte concursul Dinner Explorer care îşi propune promovarea platformei online cu acelaşi nume (www.dinnerexplorer.com/ro). Participanţii la concurs vor trebui să exploreze site-ul şi să găsească răspunsul la o întrebare afişată pe feminis.ro. În fiecare săptămână se acordă câte un premiu, iar la final, marele premiu al competiţiei – cuptorul Inspiro de la Electrolux.
Dinner Explorer este o platformă online care îşi propune să inspire românii, furnizându-le trucuri şi sfaturi pentru a deveni gazde perfecte, moderne, actori „pe scena” bucătăriilor lor. Accesând platforma online, fanii Dinner Explorer vor putea consulta meniuri, băuturi, liste de cumpărături, sfaturi de decorare a casei, sugestii de muzică, ţinute şi jocuri pentru 52 de petreceri tematice.
Climate Range este un concurs online cu teme eco găzduit de site-ul casamea.ro şi lansat pe 1 noiembrie. Acesta se derulează până la data de 30 noiembrie 2009 şi îşi propune încurajarea schimbărilor eco în stilul de viaţă al românilor. Participanţii la concurs trebuie să descrie în câteva cuvinte felul în care adaptează modelul eco stilului lor de viaţă, putând câştiga săptămânal un aspirator Ultrasilencer Green.
„Acordăm o tot mai mare importanţă comunicării online pentru că Electrolux este unul din acele branduri care permite o adaptare naturală şi rapidă la tot ceea ce înseamnă new media. Şi profilul consumatorului ne ajută; sunt oameni tineri, educaţi, deschişi la nou. Aceste două platforme de concurs se aliniază unei strategii pe termen lung, alăturându-se altor proiecte online de succes precum blogul concursului Electrolux Design Lab (www.electroluxdesignlab.ro) lansat în 2008, când doi studenţi români au ajuns în semifinala mondială a competiţiei.”, afirmă Diana Grigorescu, PR Manager Lowe Public Relations.
Echipa Lowe PR implicată în proiect este formată din: Diana Grigorescu–PR Manager, Raluca Munteanu– PR Executive şi este coordonată de Monica Botez – PR Director.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}