După ce anul trecut, Mihaela Glăvan a creat o colecţie de pantofi în cele 5 culori ale aspiratorului Ergorapido, anul acest Mihai Albu, Lena Criveanu şi Kristina Dragomir au semnat colecţia Ergorapido Haute Couture
Aspiratorul-şarpe, aspiratorul-punk rock şi aspiratorul-păun sunt vedetele colecţiei lansate de Electrolux şi Lowe PR
”Ergorapido este un obisnuit al catwalk-urilor; este unul dintre puţinele produse electrocasnice care îşi poate asuma plasarea activităţilor gospodăreşti într-o zonă aspiraţională, o zonă în care curăţenia se face cu stil, culoare şi cu plăcere! Aspiratorul Ergorapido este o declaraţie de stil şi o incredibilă oportunitate de comunicare. Cine ar fi crezut că Electrolux va lansa pantofi de inspiraţie electro-casnică sau o colecţie de modă dedicată unui aspirator…?” spune Carmen Georgescu, Marketing & Communication Manager Electrolux România.
Cei trei designeri români au fost cooptaţi de echipa Electrolux şi Lowe PR în dezvoltarea acestui proiect premieră în România. Fiecare a primit câte un aspirator şi provocarea de a-i da un nou chip. Rezultatele au fost pe cât de neaşteptate, pe atât de spectaculoase:
“(…) Am apelat la un concept organic prin folosirea materialelor naturale, respectiv piele de şarpe. Astfel, obiectul de design prinde viaţă metamorfozându-se din forma relativ riguroasă în formă fluidă, armonioasă, recreând într-un fel natura.” spune Mihai Albu.
“(…) Noul look pe care l-am propus se bazează pe asocierea unei activităţi casnice aparent banale cu distracţia, astfel încât aspiratul devine o activitate atractivă, chiar şi pentru adolescenţi. Viziunea mea este cea a unei tinere adolescente, mare iubitoare de rock, ce transformă cotidianul într-un divertisment”, spune designerul Lena Criveanu.
“Din prima clipă când am văzut aspiratorul Ergorapido l-am asociat cu o pasăre. Este un obiect cu design seducător, cu o alură prelungă şi o suprafaţă plană la bază, aşadar l-am perceput ca fiind o pasăre spectaculoasă, care emană magnetism prin aspectul său: un păun.”, afirma Kristina Dragomir.
Pe parcursul lunii octombrie, colecţia Ergorapido semnată de cei trei designeri a fost expusă în concept store-ul Iqonique Class Studio unde aspiratoarele au putut fi admirate de publicul larg şi de reprezentanţii presei. La finalul campaniei, acestea au fost oferite în scop caritabil în cadrul Halloween Ball, organizat de Leslie Hawke şi asociaţia OvidiuRom în data de 30 octombrie 2010.
În cadrul balului, apiratoarele unicat au fost dăruite invitaţilor cu cele mai spectaculoase costume din anii 50.
”Cred că nu greşesc spunând că Ergorapido este un copil teribil al industriei electrocasnicelor. Este fără doar şi poate un fashion icon, motiv pentru care nu se află la prima interacţiune cu moda. Ergorapido a participat la festivalul de modă din Brazilia, a fost prezent la festivalul de la Cannes, a fost încrustat cu cristale Swarovski şi a fost premiat cu trofeul Red Dot Design în 2010. Provocarea de a plasa Ergorapido într-un context de fashion nou şi creativ nu a fost una uşoară. Le mulţumim celor 3 designeri pentru o colecţie demnă de orice capitală a modei”, adaugă Raluca Munteanu, Senior PR Exec Lowe PR.