Electrolux crede in schimbarile cu efecte importante din casa ta si le recompenseaza: protejarea mediului incepe in propria casa.
Fii ECOnom, cu Electrolux si Rorec, in august si septembrie
In perioada 1 august – 30 septembrie, Electrolux in colaborare cu RoRec, Asociatia Romana pentru Reciclare, desfasoara o campanie de inlocuire a electrocasnicelor vechi, oferind reduceri pentru achizionarea unor electrocasnice noi, eficiente energetic.
Astfel, pe perioada promotiei, consumatorii care vor preda un echipament la unul din centrele de colectare Rorec (27 de puncte de colectare la nivel national) sau direct la unul din magazinele participante la promotie vor beneficia de un discount de 200 RON la achizitionarea unui echipament frigorific Electrolux A+.
Protejarea mediului incepe in propria casa
In Uniunea Europeana exista la ora actuala peste 188 mil. de electrocasnice mari mai vechi de 10 ani. Daca ar fi inlocuite cu unele noi, emisia de CO2 ar fi redusa cu 22 milioane de tone pe an, iar 44 TWh de energie electrica ar fi economisite, echivalenta cu 1 milion de barili de petrol sau cantitatea de emisii a peste 6 milioane de masini.
Comparativ cu media consumului de energie din 1995 (100%), consumul de energie al frigiderelor si congelatoarelor comercializate astazi, in functie de clasa de energie, este: C:90%; B:75%; A:55%; A+:42%; A++:30%.
In general, un frigider vechi de 10 ani consuma dublu, iar unul vechi de 20 de ani triplu, fata de un produs din generatia noua de electrocasnice.
Investind puternic in cercetare si dezvoltare, folosind tehnologie de economisire a energiei si aspirand pentru o clasa energetica si mai performanta (dincolo de A++), Electrolux produce in prezent electrocasnice care consuma mai putin de jumatate din energia consumata de produsele de acum 10 ani.
Produse si campanii eco, marca Electrolux
Electrolux Climate este o gama de electrocasnice create pornind de la ideea de consum redus – de apa, energie, gaz, detergent. Rezultatul? O economisire a energiei de pana la 30%.
Calitatea, clasa energetica si performantele aparatelor electrocasnice din gama Global Design au convins Fundatia Polara Internationala sa realizeze un parteneriat cu Electrolux, care a echipat astfel statia Printesa Elizabeta Antarctica – prima statie de cercetari “zero emisii” din lume.
De asemenea prin proiecte precum Design Lab, Electrolux incurajeaza tinerii sa gandeasca si sa proiecteze electrocasnice ale viitorului, eco-friendly.
In 2008 Electrolux Romania a fost ambasador al campaniei Schimbarea climei sta in puterea ta, ca urmare a implicarii in proiecte ecologice la nivel local precum si datorita viziunii companiei la nivel global: electrocasnice care ajuta la economisirea resurselor.
“Aceste activitati reprezinta rezultatul unei investitii puternice in cercetare si dezvoltare si a unei preocupari constante pentru viitor. Nu trebuie sa pierdem nicio clipa din vedere mostenirea pe care o lasam generatiilor urmatoare; daca nu o putem imbunatati, macar sa conservam ceea ce am primit. In acest caz, o planeta curata si un mediu sanatos”, declara Carmen Georgescu, Marketing and Communication Manager Electrolux.
{mosloadposition user10}