Electrolux s-a asociat cu actrita americana Kelly Ripa, prezentatoarea TV show-ului Live with Kelly and Regis, in lupta impotriva cancerului ovarian
In luna aprilie Electrolux lanseaza in America de Nord noua gama de aparate electrocasnice pentru bucatarie, dotate cu functii care vor ajuta familiile ocupate din America sa faca mai multe, mai bine, mai repede si mai usor. In cadrul acestei campanii, Electrolux s-a asociat cu actrita americana Kelly Ripa pentru a sprijini Fundatia pentru Studierea Cancerului Ovarian.
„Cancerul ovarian este numit „ucigasul din umbra” deoarece nu exista nicio metoda prin care sa fie detectat in stadii incipiente. In fiecare an mii de femei si familiile lor sunt afectate”, declara actrita. „De aceea sunt foarte recunoscatoare companiei Electrolux pentru implicarea si ajutorul oferite in strangerea de fonduri pentru aceasta cauza atat de importanta.”
Elizabeth Howard, CEO Fundatia pentru Studiul Cancerului Ovarian, precizeaza ca descoperirile si cunostintele acumulate in acest domeniu reprezinta un punct forte in lupta impotriva cancerului ovarian. „Misiunea noastra este sa descoperim o modalitate de detectare din timp a bolii si bineinteles un tratament. Suntem recunoscatori companiei Electrolux si doamnei Kelly Ripa pentru ca ne ajuta sa educam femeile despre importanta cercetarii in acest domeniu.”
Astfel, Electrolux a initiat un site interactiv, cu un joc amuzant, care presupune „vanarea” a douazeci de genti virtuale ale lui Kelly Ripa. In fiecare zi, aceasta ofera ponturi despre unde s-ar putea afla gentile pe internet. Participantii la joc pot avea sansa de castiga una din cele 10 bucatarii complet echipate cu electrocasnice Electrolux. Iar Electrolux va dona cate 1 dolar pentru fiecare vizitator care se inscrie la acest joc.
De asemenea, compania suedeza producatoare de electrocasnice va dona o parte din vanzarile sale Fundatiei pentru Studiul Cancerului Ovarian, avand ca target strangerea a peste 500,000 $ in urmatori 2 ani pentru aceasta cauza.
Kelly Ripa reprezinta modelul perfect al consumatorului Electrolux: ritm agitat de viata si jonglarea permanenta cu prioritatile carierei, familiei si societatii (//www.youtube.com/watch?v=e0vB8-nVxX4). „Exact ca targetul Electrolux, Kelly Ripa este o mama cu adevarat spectaculoasa, multi-tasking, care apreciaza frumusetea, performanta si modalitatea in care electrocasnicele potrivite te pot ajuta sa faci totul! Iar Electrolux asta ofera: face bucatariile de astazi mai functionale, confortabile, frumoase si usor de folosit” afirma Keith McLoughlin, Presedintele Electrolux America de Nord.
Special conceputa pentru segmentul mass-premium al electrocasnicelor, o categorie in crestere in US., noua gama Electrolux beneficiaza de un aspect european, cu un design frontal curbat si o linie luminoasa ca semn distinctiv, perfecte pentru orice bucatarie, traditionala sau moderna.”
„Sunt placut surprinsa sa descoper ca Electrolux realizeaza electrocasnice atat de fabuloase si ca aparatele lor se folosesc in Europa de peste 70 de ani. Sunt o mare fana a designului european si aceste aparate arata excelent in bucataria mea”, spune Ripa (//www.youtube.com/watch?v=PDBMHz1Dthw&feature=related). „De asemenea imi place cum ma rasfata Electrolux … de exemplu cu „My Favorite” – functie care imi permite sa-mi setez aparatele exact dupa nevoile mele. Asta da economie de timp! Este uimitor!”, declara actrita cunoscuta pentru show-ul matinal „Live with Regis and Kelly” pe care il gazduieste de mai bine de 6 ani alaturi de Regis Philbin si pentru care a primit un premiu Emmy.
Recunoscute in Europa drept standardul de aur al electrocasnicelor, electrocasnicele Electrolux sunt folosite in casele si restaurantele europene de peste 70 de ani. Prin aceasta lansare Electrolux aduce acelasi nivel de calitate, stil si inalta performanta si in America de Nord.
{mosloadposition user10}