Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Electrolux lanseaza Global Design

O viziune inovativa asupra designului, ce ofera armonie si noutate, destinata consumatorilor europeni.

Electrolux, lider in inovatie, prezinta rezultatele noii viziuni asupra designului de produs. Denumita Global Design, noua filozofie de design va putea fi observata la toate produsele comercializate incepand cu septembrie 2006.

Global Design este rezultatul unui studiu extensiv despre nevoile consumatorilor, desfasurat de Electrolux in ultimii patru ani, cu scopul de a identifica noi tendinte de cumparare. In acesti ani, Electrolux a intervievat, observat si evaluat peste 150.000 de consumatori europeni, subiectele abordate facand referire la asteptarile legate de performantele si caracteristicile tehnice pe care le au atunci cand vor sa achizitioneze un nou produs electrocasnic.

Global Design este rezultatul acestor observatii, precum si al unor cercetari extensive privind dezvoltarea sociologica si demografica a tendintelor in design.

Aplicand noi principii de design si inovatie, Electrolux va putea oferi clientilor produse ale caror linii se armonizeaza sub aceeasi umbrela, asigurand o unitate in intreaga Europa; familiile de produse, create sub acesta filosofie, vor avea trasaturi diferite la aparatele electrocasnice incorporabile si la cele independente. Designul noilor produse Electrolux va respecta tendintele moderne de dezvoltare a bucatariilor, pentru a se integra perfect intr-un mediu contemporan.

Elementele de identificare in cazul electrocasnicelor incorporabile includ o linie orizontala evidenta, o iluminare subtila, mult otel inoxidabil si sticla. De asemenea, o caracteristica vizibila este abilitatea de a iesi in evidenta prin folosirea acelor materiale care aduc un efect vizual stralucitor, atragand atentia.

Unul dintre obiectivele declarate ale Global Design a fost acela de a aduce inovatii tehnologice care sa satisfaca nevoi particulare si noi asteptari ale cumparatorilor. Printre acestea, putem enumera un uscator care reduce timpul de calcat cu 60%, plite pe gaz, combine frigorfice cu dozator de apa gazoasa incorporat in usa frigiderului, o masina de spalat care permite utilizatorului sa decida durata ciclului de spalare, precum si alte produse electrocasnice incorporabile inspirate tehnologic de la bucatariile profesionale.

Produsele lansare sub conceptul Global Design se grupeaza in trei game de electrocasnice independente ce raspund nevoilor unor categorii specifice de cumparatori, fiind create in spiritul filosofiei de Thoughtful Design Innovator:
Gama „Intuition” – produse cu functii de baza si caracteristici durabile si un design modern
Gama „Inspire” – a fost creata pentru a iesi in evidenta prin designul elegant si functiile inovative
Gama „Insight” – ofera produse speciale, ce pun accentul pe un design excusivist

Produsele Global Design vor fi disponibile in Romania incepand cu luna septembrie 2006.
 

Bucuresti, 18.09.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.