Beko a demarat campania integrată de comunicare „Soluţii ingenioase de la Beko” care lansează două noi produse electrocasnice cu funcţii unice pe piaţa din România: frigiderul cu înregistrare vocală şi maşina de spălat cu funcţie specială de îndepărtare a părului de animale.
Campania promovează beneficiile noilor produse, subliniind în egală măsură valorile brandului Beko: inovaţie şi adaptare la un stil de viaţă din ce în ce mai sofisticat, în care multifuncţionalitatea devine o tendinţă tot mai evidentă. Noua campanie este o continuare a direcţiei de comunicare începută de Beko în 2005, al cărui mesaj cheie a pus accent pe adaptarea tehnologiei prin funcţii speciale la exigenţele în materie de siguranţă şi igienă ale tinerilor părinţi.
Conceptul creativ al campaniei îşi propune să dezvăluie modul în care viaţa cotidiană a consumatorului se schimbă atunci când în activităţile casnice inovaţia ajunge să joace un rol esenţial. Spotul TV prezintă un alt fel de a comunica al tinerelor cupluri: două personaje care transformă momentele banale ale vieţii cotidiene în surprize plăcute pentru partenerul de viaţă, prin intermediul electrocasnicelor.
„Soluţii ingenioase înseamnă pentru Beko, în primul rând, creativitate. Dar şi înţelegerea perfectă a existenţei zilnice a oamenilor. Pentru ei am creat produse ingenioase, care preiau grijile casnice cotidiene. Scenariul, locaţia, cadrele în mişcare, toate au avut în vedere crearea unei atmosfere calde, pline de naturaleţe şi în acelaşi timp relevantă brandului. De asemenea, castingul a urmărit crearea unor personaje „reale”, cu personalitate, care să transmită într-un mod simplu şi natural emoţiile lor în lumea Beko” a declarat Monica Iavorschi, Marketing & Sales Director Arctic.
Filmările au avut loc sub îndrumarea regizorului german Martin Schmidt şi a lui Sergiu Roman, Director of Photography, locaţia fiind una specială – show room-ul de amenajări interioare cu produse unicat al designer-ului Venera Arapu.
“Strategia Beko este de a redescoperi viaţa reală, de zi cu zi, pentru a identifica nevoile consumatorului modern şi a-i oferi soluţii ingenioase. Plecând de la două astfel de produse inteligente, campania de comunicare vorbeşte simplu despre cât de multe are Beko de oferit unui lifestyle contemporan”, a declarat Sânziana Giurgea, Account Manager TBWA/MERLIN.
Mixul de comunicare integrează într-un format unitar spotul TV, ad-uri de presă, POSM-uri, proiecte speciale, comunicare on-line şi activităţi de relaţii publice. Campania TV se va derula în perioada 23 mai – 29 iunie 2008, pe următoarele posturi TV: Pro TV, Prima TV, Realitatea, Antena 3, Euforia, Discovery, National Geographic, Pro Cinema, AXN, Antena 2, MTV.
{mosloadposition user10}