magazinul online îşi diversifică gama de produse
Magazinul online Oktal.ro şi-a completat oferta cu noi categorii de produse, electrocasnicele mari fiind disponibile cu livrare rapidă oriunde în România. Consacrat deja în categoria magazinelor cu profil IT&C, Oktal.ro îşi propune să ajungă în 2014 între primele 5 magazine online şi pe categoria electrocasnicelor mari, în ceea ce priveşte volumul de vânzări online.
"Tot mai mulţi clienţi ne-au întrebat în ultima perioadă de ce nu avem în ofertă şi electrocasnice mari. Am studiat piaţa şi am decis să ne extindem în această zonă, considerând că putem fi competitivi şi pe noua categorie de produse. Am constatat că, atunci când un client este mulţumit de o achiziţie, îşi doreşte să cumpere din acelaşi loc şi alte produse, aşteptându-se să găsească şi categorii adiacente. Magazinele specializate pierd teren, clienţii îşi doresc diversitate, vor cât mai mult în acelaşi loc, de aceea magazinele mari şi mall-urile sunt avantajate în retail", a explicat Dan Dumitrescu, General Manager al companiei Elka-Oktal Group, care deţine Oktal.ro.
Aparate frigorifice, maşini de spălat rufe şi maşini de spălat vase, uscătoare de rufe, aragazuri, plite, cuptoare şi alte produse încorporabile – toate pot fi cumpărate în prezent de pe Oktal.ro. La doar o lună de la introducerea acestora în oferta magazinului, vânzările înregistrate au depăşit estimările. "Deşi nu am comunicat până acum noile game de produse, clienţii noştri le-au identificat uşor pe site, iar numărul de comenzi ne-a depăşit aşteptările iniţiale. Cel mai mare succes este reprezentat de vânzările de electrocasnice încorporabile, tot mai multe persoane alegând cuptoare şi plite în locul aragazurilor", a subliniat Dan Dumitrescu.
Oktal.ro şi-a propus să ofere spre vânzare electrocasnice din toate categoriile de preţ, căutând să ofere preţuri foarte bune şi la aparatele de top. "Ca şi la smartphone-uri spre exemplu, am avut o plăcută surpriză să observăm că paginile aparatelor frigorifice mai scumpe, cu preţuri de peste 2500 lei, sunt printre cele mai vizitate în categorie. Românii îşi doresc produse de calitate superioară, dar şi design ultra-modern, iar aparatul frigorific este unul dintre cele mai importante electrocasnice în casă. Modelele de top rivalizează cu gadgeturile IT&C în privinţa funcţiilor inovative şi a designului deosebit de atractiv", a mai spus reprezentantul Oktal.ro.
Pentru că se apropie perioada Sărbătorilor de iarnă, iar noiembrie şi decembrie sunt luni în care consumul creşte semnificativ, Oktal.ro îşi propune să includă în promoţii cât mai multe produse din categoria electrocasnicelor mari. Creşterea generală a magazinului va fi de acum înainte bazată şi pe această nouă categorie. Oktal.ro va continua să îşi diversifice gama de produse, în funcţie de cerinţele clienţilor şi de studiile de piaţă realizate. Piaţa de retail se mişcă încă slab, datorită condiţiilor economice neprielnice, însă aşteptările sunt pozitive pentru 2014.
Pentru ultimul trimestru din 2013, Oktal.ro aşteaptă o creştere de 30% a vânzărilor faţă de aceeaşi perioadă din 2012. Evident, Black Friday va fi şi anul acesta un motor de creştere, reprezentanţii magazinului aşteptându-se ca acest eveniment de retail să fie cu adevărat grandios în 2013. Tot mai multe persoane au aflat despre Black Friday, deci tot mai mulţi potenţiali clienţi au fost "activaţi".
În cei 14 ani de activitate, Oktal.ro a căutat să fie un formator al pieţei, devenind membru fondator al Asociaţiei Române a Magazinelor Online (ARMO) şi participând activ la educarea consumatorilor. Oktal.ro garantează satisfacţia prin promisiunea de returnare a banilor în cazul în care clientul, în maxim 30 de zile de la achiziţie, doreşte să returneze un laptop sau netbook, nemulţumit de performanţele acestuia – proces rapid şi uşor, fără penalităţi şi fără necesitatea invocării unui motiv. De asemenea, Oktal.ro oferă "E-Service", un program complet gratuit care îi ajută pe clienţi să economisească timp şi bani.
{mosloadposition user9}