Electroalfa isi dezvaluie noul brand, drept consecinta a unui amplu program derulat cu scopul de a repozitiona organizatia in raport cu necesitatile interne si de piata. In urma unei complexe auditari derulate de catre un consultant independent, au fost evidentiate misiunea, viziunea si valorile impartasite in cadrul companiei, precum si o strategie de comunicare sprijinita de o noua identitate si un stil vizual modern.
Printre deciziile referitoare la arhitectura brandului s-a numarat adoptarea unui nume simplificat (Electroalfa, reunind cele doua nume anterioare ale afacerilor: Electro Alfa GMC si Electro Alfa International), iar printre cele referitoare la pozitionare s-a numarat adoptarea un nou vector de stimulare interna si externa, sub forma unui slogan (‘prieten si partener’).
"Nevoia strategica de diferentiere ne-a determinat ca, incepand cu aprilie 2005, sa demaram in cadrul companiei proiectul de rebranding. Prin acesta, ne-am dorit obtinerea unui nou brand, pus in valoare de o noua identitate vizuala, cu ajutorul careia sa putem construi si imbunatati imaginea Electroalfa. Este absolut necesar sa proiectam in permanenta o imagine la fel de clara si sincera precum valorile care ne aduc succesul: calitate totala recunoscuta in piata, profesionalism, seriozitate, responsabilitate sociala, capacitate de inovare si prietenie", spune Gheorghe Ciubotaru, Presedinte Electroalfa.
‘Partenerii nostri trebuie sa cunoasca faptul ca produsele noastre sunt realizate de o echipa de profesionisti pasionati, deoarece la noi in Electroalfa, efortul uman si tehnologic se unesc si contribuie decisiv in favoarea crearii de valoare pentru client. Astfel putem stabili relatii nu doar de afaceri, ci si de prietenie de lunga durata, subliniind caracteristicile noastre speciale, obtinand unicitatea si mentinand renumele dobandit de-a lungul anilor’, afirma Laura Danila, Marketing Manager la Electroalfa.
Noul logo pune in valoare trasaturile intregii organizatii prin echilibru grafic, cromatica specifica si fluiditatea formei ce degaja energie si dinamism. Caligrafia specifica a numelui adauga o nota distincta intregii compozitii.
‘Noul brand diferentiaza produsele Electroalfa de cele ale concurentei intr-un mod unic si motivant pentru angajati, clienti, furnizori si distribuitori. Identitatea vizuala este acum bine determinata si unitara, capabila de a sprijini in mod consecvent valorile companiei’, adauga Gabi Toth, consultantul care a creat noua platforma de brand si noua identitate vizuala.
Implementarea noului brand este in acest moment in plina desfasurare si va dura pana la sfarsitul anului 2007.
Companie cu capital integral privat, Electroalfa (www.electroalfa.ro) este un renumit furnizor de solutii de prima clasa destinate distributiei energiei electrice. Printre clientii companiei se numara Mobifon (Connex-Vodafone), Termoelectrica, Electrica Serv, Tiab Ploiesti, Hidroelectrica, SNP Petrom, Nuclearoelectrica, Oltchim, Brandl-Ro, BRD etc.
Gabi Toth (www.toth.ro) este un consultant independent specializat in problematica de brand si comunicare vizuala, ale carui servicii au contribuit la crearea a peste 70 de noi branduri si identitati vizuale in intreaga lume. Printre clientii si/sau brandurile beneficiare se numara: Softpedia, Romania Data Systems, InterAkt, Multisystems, Conti Grup, Medsana / Athens Medical Group, Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor, EKC, Iulius Mall, Identityworks – Tony Spaeth, COPE Inc., USE Management LLC, Jester LLC, Analisti di Finanza SPA
{mosloadposition user10}
Electroalfa isi dezvaluie noul brand
Cadouri corporate Sabon - Pentru o atmosferă de afaceri destinsă și rafinată
Constar Grup finalizează consolidarea Palatului Telefoanelor din București, un proiect de referință ...
La aniversarea primilor 7 ani de activitate, Franciza RO concept OSCAR ajunge la 90 de benzinării
Raportarea privind durabilitatea va impune un nou model de business în companii și va influența acce...
Black Friday 2024 a adus o creștere de +31% YoY în vânzări pentru magazinele Gomag
Rowenta sărbătorește 140 de ani de inovație și excelență
Teama de eșec și accesul la finanțare, principalele bariere ale antreprenorilor din România. Studiil...
România și Marea Britanie își consolidează parteneriatele economice printr-un dialog strategic privi...