Aproape 900.000 de telespectatori au urmãrit asearã alegerile Burlacului
Jocul seducţiei se apropie cu paşi repezi de marele deznodãmânt. Dupã ce asearã şi-a ales cele trei finaliste, care îl vor însoţi în marea finalã a incendiarului show, misiunea Burlacului se anunţã a fi tot mai efervescentã şi înflãcãratã. Botezatu îl conduce pe Sergiu spre iubirea adevãratã. Aproape 900.000 de telespectatori din mediul urban au urmãrit asearã, în minutul de aur, la 22:01, alegerile Burlacului. Adelina, Irina şi Sasha luptã mai aprig ca niciodatã în ultima bãtãlie pentru cucerirea inimii Burlacului. Cine va câştiga, rãmâne de vãzut joi, 17 mai, de la 20:20, în marea finalã „Burlacul”.
Cel de-al treilea sezon al incediarului show „Burlacul” se apropie de marele final. Telespectatorii au avut ocazia sã trãiascã alãturi de protagoniştii show-ului suspansul şi emoţiile situaţiilor create de concurs şi sã se bucure împreunã de imagini spectaculoase, filmate în locaţii exotice din ţarã şi din strãinãtate.
Dupã limuzine fremãtând de emoţii, sãruturi pasionale, întâlniri incandescente, dispute la scenã deschisã şi râuri de şampanie, şarmantul Burlac Sergiu Barboni e mai aproape ca niciodatã sã îşi gãseascã jumãtatea. Aproape 900.000 de telespectatori din mediul urban au urmãrit asearã, în minutul de aur, la 22:01, ceremonia trandafirlui. Adelina, Irina şi Sasha- finalistele acestui sezon luptã mai aprig ca niciodatã în ultima bãtãlie pentru cucerirea inimii Burlacului. Amfitrionul incendiarului reality show, Cãtãlin Botezatu, îl conduce pe şarmantul Burlac pe drumul spre gãsirea fericirii adevãratã. Pe cine va alege Sergiu pentru a-i fi alãturi de acum înainte, rãmâne de vãzut joia viitoare, de la 20:20, în marea finalã „Burlacul”.
Telespectatorii Antena 1 vor putea urmări cele mai tari momente şi cele mai noi informaţii accesând pagina oficială a emisiunii burlacul.a1.ro sau pagina de Facebook, facebook.com/burlacul.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-ul all urban
Perioada 10 mai 2012