Compania GEROCOSSEN, situată între primii 5 producători de produse cosmetice de la noi, a decis să-şi completeze portofoliul cu o nouă gamă de produse solare. La baza acestei decizii a stat evoluţia vânzărilor de produse solare de anul trecut, când compania GEROCOSSEN a înregistrat o creştere de peste 80% a vânzărilor pe acest segment de produse.
Lansarea noii game s-a făcut sub un nou brand, EL SOL, iar noutatea acesteia constă în asocierea filtrelor solare UVA/UVB cu cele mai active substanţe naturale (uleiuri esenţiale de cătină, gălbenele, morcov şi extract de nuc), care asigură obţinerea unui bronz uniform, o protecţie superioară împotriva radiaţiilor solare, dar şi o piele hidratată.
Prin lansarea gamei El SOL, GEROCOSSEN demonstrează că a înţeles orientarea pieţei către produsele solare ce oferă, pe lângă protecţie UVA/UVB, şi alte beneficii, precum hidratarea, hrănirea etc. În plus, mizând pe un consumator din ce în ce mai educat şi informat, cremele solare din noua gamă EL SOL sunt colorate natural, iar uleiurile de plajă nu conţin conservanţi.
EL SOL, noua gamă de produse solare pe care GEROCOSSEN o oferă consumatorilor, cuprinde cinci produse: ulei pentru bronzare SPF 6, ulei pentru bronzare SPF 10-spray, cremă protectoare ultra-hidratantă SPF 12, cremă protectoare ultra-hidratantă SPF 18 şi lapte răcoritor după plajă.
Fiecare produs se va găsi la raft la preţul de aproximativ 10 RON.
Reprezentanţii companiei estimează că, în vara acestui an, produsele solare GEROCOSSEN vor cunoaşte o creştere a unităţilor vândute cu 70-80% faţă de anul trecut.
{mosloadposition user10}