eJobs, site-ul numărul 1 în recrutarea online din România, a câştigat Golden Winged Nike, pentru cel mai bun client la categoria „Corporate Advertising”, în cadrul festivalului internaţional de publicitate Golden Drum, ediţia 2008. Premiul este o recunoaştere a contribuţiei eJobs în realizarea campaniei de imagine „E un job, nu o căsnicie. Dacă nu-ţi place, caută unul mai bun” derulată în toamna anului 2007. Introdusă anul acesta pe lista premiilor festivalului, distincţia Golden Winged Nike a fost oferită pentru a recompensa şi motiva clienţii care au dat dovadă de deschidere în faţa creativităţii proiectelor propuse de agenţiile lor de publicitate. „Cei mai buni clienţi” au fost aleşi dintre finaliştii a 4 mari categorii: TV, Presă, Outdoor şi Radio.
„Ne suprinde plăcut acest premiu, deşi adevăratul merit este al echipei de la Leo. Tot ce am făcut noi a fost să aprobăm nişte idei creative geniale. Oricine în locul nostru ar fi făcut la fel dar, sigur, acum ne bucurăm că am fost noi”, a declarat Laura Chilom, HR Consultant eJobs.
În cadrul aceleiaşi competiţii de la Portoroz, agenţia de publicitate Leo Burnett & Target a câştigat Golden Drum la categoria TV pentru spotul „Nimic”, parte din campania de imagine eJobs „E un job, nu o căsnicie. Dacă nu-ţi place, caută unul mai bun”.
În calitatea sa de lider al industriei de recrutare online, eJobs a realizat această campanie cu scopul de a încuraja românii să ia atitudine atunci când simt că jobul nu mai este aşa cum şi l-ar dori. Mesajul a fost transmis prin dramatizarea unei comparaţii clasice dar extrem de ilare, „jobul ca o căsnicie”. Pe lângă spotul câştigător „Nimic”, campania a mai cuprins alte 2 spoturi, atingând peste 1,360,000 de indivizi, respectiv 81,6% din target. Dintre aceştia 8,298,000 (83,1% ) au văzut cel puţin un spot.
Golden Drum International Advertising Festival premiază de peste 15 ani la Portoroz, în Slovenia, cele mai bune execuţii publicitare de televiziune, presă, radio şi outdoor din Europa şi, începând din acest an, din întreaga lume.
Introdusă anul acesta pe lista premiilor festivalului, distincţia Golden Winged Nike a fost oferită pentru a recompensa şi motiva clienţii care au dat dovadă de deschidere în faţa creativităţii proiectelor propuse de agenţiile lor de publicitate. „Cei mai buni clienţi” au fost aleşi dintre finaliştii a 4 mari categorii: TV, Presă, Outdoor şi Radio.
„Ne suprinde plăcut acest premiu, deşi adevăratul merit este al echipei de la Leo. Tot ce am făcut noi a fost să aprobăm nişte idei creative geniale. Oricine în locul nostru ar fi făcut la fel dar, sigur, acum ne bucurăm că am fost noi”, a declarat Laura Chilom, HR Consultant eJobs.
În cadrul aceleiaşi competiţii de la Portoroz, agenţia de publicitate Leo Burnett & Target a câştigat Golden Drum la categoria TV pentru spotul „Nimic”, parte din campania de imagine eJobs „E un job, nu o căsnicie. Dacă nu-ţi place, caută unul mai bun”.
În calitatea sa de lider al industriei de recrutare online, eJobs a realizat această campanie cu scopul de a încuraja românii să ia atitudine atunci când simt că jobul nu mai este aşa cum şi l-ar dori. Mesajul a fost transmis prin dramatizarea unei comparaţii clasice dar extrem de ilare, „jobul ca o căsnicie”. Pe lângă spotul câştigător „Nimic”, campania a mai cuprins alte 2 spoturi, atingând peste 1,360,000 de indivizi, respectiv 81,6% din target. Dintre aceştia 8,298,000 (83,1% ) au văzut cel puţin un spot.
Golden Drum International Advertising Festival premiază de peste 15 ani la Portoroz, în Slovenia, cele mai bune execuţii publicitare de televiziune, presă, radio şi outdoor din Europa şi, începând din acest an, din întreaga lume.
{mosloadposition user10}