10 tineri au câștigat 2019 euro fiecare pentru a-și urma pasiunea
Generația NESCAFÉ 3in1, campania care susține tinerii să își transforme visul în realitate, a ajuns la final. Zece tineri talentați vor beneficia de un premiu în valoare de 2019 euro fiecare.
Lavinia Chițu, Negru Milena, Ionuț Berechet (Hideaki Art), Mihai Bivol, Teodora Rus, Adriana Adam, Raul Jula, Cristina Kiseleff, Silviu Ivașcu și Georgiana Vișan au impresionat cu talentul lor și au acum posibilitatea să îl ducă la următorul nivel.
Lavinia Chițu trece dincolo de bariera sunetului și, prin talentul său, face posibil pentru persoanele cu deficiențe de auz să se bucure de muzică. Pasionate de pictură, Negru Milena și Adriana Adam au dus această artă la un alt nivel și realizează tablouri impresionate din cafea.
Cultura anime a cucerit întreaga lume, iar Ionuț Berechet nu s-a oprit la a admira desenele făcute de alți artiști, el însuși are un talent excepțional și realizează astfel de desene. Lui Mihai Bivol îi place să se „învârtă pe role” și o face incredibil de bine! Cu vocea de privighetoare, Tedora Rusa uluit cu versiunea acustică a melodiei „Location”, interpretată de Khalid și știe deja ce vrea să facă cu premiul câștigat: să urmeze cât mai multe cursuri de canto pentru a-și perfecționa vocea astfel încât să încânte cu muzică de calitate. Raul Jula stăpânește bicicleta BMX de parcă ar fi o extensie a corpului său și poate să facă unele dintre cele mai uluitoare trucuri. Frumusețea muzicii poate fi surprinsă în numeroase moduri, iar Cristina Kiseleff reușește să farmece orice ascultător odată ce începe să cânte la vioară. Silviu Ivașcu este un artist complet, cântă cu vocea în timp ce se acompaniază instrumental, iar Georgiana Vișan uimește cu câtă eleganță și delicatețe realizează demonstrațiile de acrobație aeriană.
În doar două luni de campanie, 177 de tineri și-au manifestat interesul față de această inițiativă și, sub sloganul „Arată-ți talentul”, au devenit parte din #Generatia NESCAFÉ 3in1. Vlad Munteanu, Mihai Dimulescu (La povești cu Jimmy), Denisa Sima și Cătălina Ciobanu (Lee Heart) au făcut parte din juriu și au avut sarcina dificilă de a juriza înscrierile. Pentru a se înscrie în campanie, participanții au filmat un videoclip în care își arată talentul, pe care l-au încărcat pe platforma YouTube și l-au adăugat în playlist-ul Generația NESCAFÉ 3in1.
Prin campania Generația NESCAFÉ 3in1, NESCAFÉ 3in1 își propune să fie un susținător activ al tinerilor și să le ofere acestora sprijinul de care au nevoie pentru a-și transforma visurile în realitate.
Detalii complete despre câștigătorii campanieiGenerația NESCAFÉ 3in1 sunt disponibilepe www.nescafe3in1.ro.
Cafeaua solubilă a fost inventată de Nestlé în 1983 și a fost denumită NESCAFÉ, derivat din numele companiei Nestlé și café. Astăzi, NESCAFÉ este cafeaua nr. 1 în lume, venind în întâmpinarea consumatorilor cu foarte multe varietăți de produse pentru toate gusturile.