Agenţia Memac Ogilvy, parte a grupului Ogilvy Public Relations Worldwide, a organizat campania „Ţara mea, te iubesc!” desfăşurată printr-un concurs de fotografie pentru promovarea Egiptului în lume şi pentru a atrage turiştii să experimenteze frumuseţile, istoria şi civilizaţia Egiptului.
Campania s-a derulat pe Facebook (//www.facebook.com/Ana.Ba7ebek.ya.Belady), sub forma unei competiţii fotografice, în care egiptenii au fost încurajaţi să surprindă frumuseţea ţării lor şi să-şi invite prietenii să le voteze fotografiile.
În momentul lansării campaniei, egipteni din toate colţurile lumii au intrat în competiţie şi au încărcat fotografii ce exprimă dragostea lor pentru Egipt, cu scopul de a dezvălui întregii lumi frumuseţea ţării.
În încercarea de a creşte încrederea turiştilor în Egipt ca o viitoare destinaţie de vacanţă, peste 1.000 de fotografii au fost încărcate de aproape 27.000 de oameni şi doar 15 au reuşit să se claseze în topul competiţiei ce s-a desfăşurat pe o perioadă de 6 săptămâni.
După cum declară unul dintre câştigători, Haitham El Manawaty, “Unitatea, dagostea şi spiritul de echipă reprezintă trăsături de caracter comune ce ne-au unit în jurul dragostei pentru Egipt.” “Cursul fluviului Nil prin inima oraşului celor 1.000 de minarete este esenţa Egiptului”, afirmă Ibrahim Hassan, unul dintre câştigători, când a fost întrebat ce vrea să le transmită turiştilor care vor vizita Egiptul.
Promovarea Egiptului şi a frumuseţii sale reprezintă pentru echipa Memac Ogilvy o experienţă de neuitat. “Fotografiile câştigătoare au fiecare povestea proprie. Eu personal am fost impresionat de fotografia care a adunat cele mai multe voturi. Ea reprezintă o poveste despre prietenie şi loialitate, realizată iniţial de Michael Nabil. Acesta s-a stins din viaţă, dar cu toate acestea prietenii au decis să o înscrie în competiţie ca un tribut pentru el”, declară Tarek Lasheen, PR Director Ogilvy.
Citatele câştigătorilor:
1. Michael Nabil – O inimă sclipitoare care se străduieşte să strălucească
2. Ahmed Morsy – Egipt – lumina vieţii
3. Rober Samy – Ridică capul sus, eşti un Egiptean!
4. Yosry Youssef – Egipt, unde frumuseţea prinde viaţă
5. Mostafa Ghoneim – Egiptul este cunoscut pentru moştenirea sa islamică
6. Nermine Ali Kamel – Egipt – istoria lumii
7. Kareem Mamdoh Ali – Egiptul are capacitatea să devină o ţară extrenm de dezvoltată, iar asta o vom face cu propriile mâini
8. Haitham Mohamed el Manawati – Unitate, dragoste şi muncă în echipă. Pentru dragostea faţă de Egipt.
9.Yasmine Boghdady – Cerul este limita noastră
10. Peter Raaouf – Egipt – Raiul în care te simţi în siguranţă
11. Ibrahim Saleh Hassan – Esenţa Egiptului este cursul fluviului Nil ce trece prin inima oraşului celor 1.000 de minarete
12. Osama Mabrouk – Oamenii sunt câştigători
13. Sara Saeed Abdel Fattah – Egiptul este darul Nilului, merită să fie iubit
14. Enjy Ehab – Egiptul nu e niciodată pe locul al doilea
15. Yasmina Saleh – Mi-aş sacrifica viaţa pentru Egipt
Despre Memac Ogilvy
Memac Ogilvy şi-a început activitatea în Bahrain în 1984. Agenţia este un joint venture între Middle East Marketing, Advertising Company (MEMAC) şi Ogilvy Worldwide. Memac Ogilvy oferă servicii de advertising, PR, direct marketing, planning şi creaţie unui larg portofoliu de clienţi, prin 13 birouri situate în Orientul Mijlociu şi Africa de Nord. Această întinsă acoperire geografică alături de cei 500 de profesionişti oferă companiei o abordare unică asupra pieţelor arabe.
Despre Ogilvy Public Relations Worldwide/Bucuresti
Fondată în 1999, Ogilvy Public Relations Worldwide/Bucuresti este biroul din România al Ogilvy PR Worldwide, companie internaţională cu renume în domeniul relaţiilor publice, parte a grupului WPP. În România, agenţia face parte din grupul Ogilvy şi oferă servicii specializate de corporate communication şi consumer marketing, având o echipă de consultanţi cu experienţă largă în relaţii publice. Orientată către managementul reputaţiei clienţilor săi, echipa Ogilvy PR asigură servicii complexe de comunicare internă, comunicare B2B, comunicare cu liderii de opinie, CSR, crisis prevention şi crisis management.