În acest an, Grupul Saint-Gobain a fost inclus încă o dată pe lista companiilor care derulează acțiuni cu impact în domeniul combaterii schimbărilor climatice („Climate Change A List”), întocmită de CDP, o organizație mondială non-guvernamentală.
Grupul Saint-Gobain a fost recunoscut pentru acțiunile sale de a reduce emisiile de gaze cu efect de seră pe parcursul ultimului an, de a atenua riscurile climatice și de a dezvolta o economie cu emisii reduse de carbon.
De exemplu, Saint-Gobain a instalat turbine în India și Italia, pentru a produce electricitate din energia nerecuperată anterior. Până la sfârșitul anului 2018, Saint-Gobain și-a redus emisiile de CO2 cu 12% comparativ cu anul 2010.
Pierre-André de Chalendar, Președinte – Director General al Grupului Saint-Gobain, a declarat: „Această recunoaștere subliniază implicarea și angajamentul Grupului de promovare a transparenței pe tema schimbărilor climatice, precum și eforturile deja întreprinse pentru reducerea emisiilor noastre de CO2. De asemenea, aceasta recompensează angajamentul ambițios pe care ni l-am asumat în anul 2019 pentru atingerea unui nivel net al emisiilor de carbon egal cu zero până în 2050, în linie cu scenariile de încălzire globală de +1,5°C”.
“Suntem mândri să fim incluşi şi de această dată în clasamentul Climate Change A List realizat de o organizaţie internaţională de prestigiu. Reducerea emisiilor de carbon reprezintă o prioritate pentru noi pe toate pieţele pe care activăm şi vom continua să promovăm sustenabilitatea în strategia de noastră business”, a menţionat Ovidiu Păscuțiu, Director General al Grupului Saint-Gobain în România.
Datele colectate de CDP de la peste 8.400 de companii și 900 de orașe și state din întreaga lume fac din platforma CDP una dintre cele mai bogate surse de informații la nivel mondial cu privire la modul în care companiile și guvernele acționează împotriva schimbărilor climatice.
Lista completă a companiilor care fac parte anul acesta din “Climate Change A List” este disponibilă aici: https://www.cdp.net/en/companies/companies-scores.
CDP evaluează companiile și le atribuie un calificativ de la A la D, pe baza transparenţei, conștientizării și gestionării riscurilor de mediu şi evaluând nivelul lor de implicare în problemele de mediu, prin cele mai bune practici pe care le-au implementat, precum stabilirea unor obiective ambițioase și semnificative.