Primul seminar "How to Win an Effie" pentru editia 2011 a competitiei va avea loc joi, 17 martie, incepand cu ora 10:00, la sediul IAA Romania (Calea Victoriei 126, etaj 3).
Seminarul "How to win an Effie", organizat de IAA si UAPR, vine in sprijinul agentiilor cu recomandari cu privire la redactarea corecta a cazurilor pentru editia 2011 si cu o analiza a cazurilor castigatoare la editiile trecute ale festivalului.
Sfaturile si raspunsurile la intrebari vor fi oferite de membrii comitetului de organizare reprezentati de Afrodita Blasius (Managing Partner, Bridge Communication) si Bogdan Toacse (Category Manager Home Care, Unilever SCE), care ii vor avea alaturi de ei pe: Victor Stroe (Strategic Planning Director, Leo Burnett&Target) si pe Ioana Gheorghita (Senior Strategic Planner, GMP), care vor impartasi din experienta lor legata de scrierea cazurilor si participarea in juriul competitiei.
Gazdele seminarului vor discuta si despre noutatile editiei 2011: noile categorii Shopper Marketing si Media Efficiency, formatul de sapte pagini si noua structura a formularului „Brief of Efectiveness” si folosirea sistemului de editare online a acestuia.
Participarea la acest seminar este deschisa tuturor agentiilor si companiilor, dar si oricarei persoane interesate de competitia Effie 2011, fara achitarea unei taxe de participare.
Perioada de inscrieri in competitia Effie 2011 se va incheia pe 23 mai
Effie este un festival international sub licenta AMA New York. In Romania, Effie este un proiect derulat de International Advertising Association (IAA) in parteneriat cu Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) si organizat pentru al cincilea an consecutiv de catre The Institute, parte a Millenium People.