International Advertising Association (IAA) si Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) au inceput pregatirile pentru cea de-a saptea editie a premiilor Effie Romania.
Astfel, marti, 9 martie 2010, a fost demarata competitia pentru crearea vizualului pe baza caruia va fi dezvoltata campania de comunicare Effie 2010. “Effie 2010 Key Visual Competition” se adreseaza creativilor din intreaga comunitate de publicitate din Romania precum si studentilor, freelancer-ilor si tuturor persoanelor interesate de domeniul publicitatii. Brieful pentru realizarea acestuia poate fi descarcat de pe site-ul oficial al festivalului, www.effie.ro.
Propunerile de vizual trebuie trimise pana la data de 31 martie 2010. Acestea vor fi evaluate de catre Comitetul de Organizare Effie 2010, iar lucrarea castigatoare va fi anuntata la inceputul lunii aprilie si va fi premiata cu 4.000 RON.
Din Comitetul de organizare al Effie 2010, fac parte: Narcis Horhoianu – Marketing Director P&G Balkans – Presedinte al Comitetului Effie 2010, Oana Cociaşu – Managing Director, Lowe&Partners, Sorin Blaga – Group Director Marketing and Communication, Rompetrol, Andy Liţă – Business Unit Director, Ogilvy&Mather, Sorin Psatta – Integrated Communication Director, BBDO Romania, Radu Florescu – CEO, Saatchi&Saatchi, Elena Şerban- Marketing Manager, Alexandrion, Sagit Tzur Lahav – Chief Operating Officer, McCann-Erickson, Victor Dobre – Director Executiv IAA Romania.
Effie este un festival international sub licenta AMA New York. In Romania, Effie este un proiect derulat de International Advertising Association (IAA) in parteneriat cu Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) si organizat, pentru al patrulea an consecutiv, de agentia Millenium Communications.
Premiile Effie recompenseaza campaniile care au obtinut rezultate excelente, bazandu-se pe idei creative si strategii inovatoare.
{mosloadposition user10}