Pentru prima dată în România, consumatorii unui brand ajung printr-o platforma online pe etichetele produsului lor favorit. Prigat împreună cu iLeo si 23 Communication Ideas au provocat consumatorii la un concurs de fotografii pe internet unde juriul suprem a fost publicul care a votat cele mai « energice » siluete de fani Prigat. Aceste imagini se vor regăsi pe etichetele noului ambalaj într-o ediţie specială la finalul anului.
Odată cu schimbarea imaginii, Prigat a decis să comunice online printr-un website dedicat lansării noului ambalaj, a noii identităţi vizuale şi a noii platforme de comunicare: Olimpiada Oamenilor Obişnuiţi. Şi pentru că întregul eveniment e dedicat olimpicilor vieţii de zi cu zi, oamenilor obişnuiţi, aceştia au fost invitaţi să trimită poze cu ei în ipostaze celebrând energia demonstrată în situaţii din viaţa de zi cu zi.
Concursul de fotografii “Tu & noul ambalaj Prigat” s-a desfăşurat pe site-ul www.ooo2008.ro timp de 2 săptămâni. La finalul acestor săptămâni publicul a votat cele mai populare fotografii. Imaginile vor apărea într-o ediţie specială a ambalajului Prigat la finalul anului. La toate acestea se vor adaugă şi pozele câştigătorilor din finala OOO, siluetele lor urmând să apară de asemenea pe ambalajele Prigat.
“Prigat şi-a schimbat imaginea pentru a fi mai aproape de olimpicii vieţii de zi cu zi, de oamenii obişnuiţi. Întreaga platformă online pe care am construit-o susţine această apropiere şi celebrează ideea de energie. Concursul de fotografii a fost momentul culminant din acest punct de vedere prin care am vrut să facilităm o comunicare directă unde publiciul să se simtă parte a acestui brand. Proiectul este unic in online-ul de la noi; nu s-a mai întâmplat ca de la câştigător la un concurs pe net, fanul unui brand să ajungă protagonistul etichetei băuturii preferate”, Diana Alexa – iLeo Brand Comm Manager.
“Totul a pornit de la consumatorii noştri: ei ne-au inspirat atunci cand ne-am hotărât să schimbăm ambalajele Prigat şi să le rezervam un loc special pe etichetă. Pentru a ne apropia şi mai mult de consumatorii noştri, ne-am dorit ca schimbarea din viaţa mărcii Prigat să fie una interactivă. Astfel ne-am hotărât să facem un pas mai departe şi i-am provocat chiar pe ei să exemplifice pe etichetele noilor ambalaje Prigat, modul în care işi demonstrează energia într-o zi obişnuită, realizând astfel o campanie mai relevantă pentru publicul nostru ţintă”, a declarat Andreea Nicolcea Senior Brand Manager Prigat.
Platforma online pentru Olimpiada Oamenilor Obişnuiţi susţinută de Prigat este o resursă interactivă pentru evenimentul care are loc în această vară. Ea oferă baza informaţională şi de conţinut pentru offline şi suport în recrutarea participanţilor. Site-ul işi propune să creeze experienţa de brand online şi să promoveze noua identitate a produsului in acest mediu.
Mai mult, site-ului aduce evenimentul la dimensiune naţională. Astfel cei care nu pot ajunge la OOO în locaţii au şansa de a participa la o olimpiadă interactivă online cu probe speciale, concursuri şi premii de olimpic.
Campania online a fost realizată şi implementată de iLeo – marketing interactiv. OOO este susţinută prin campania grupului Leo Burnett: 23 Communications Ideas – publicitate, iLeo – marketing interactiv şi The Practice – relaţii publice şi se bazează pe un mix de comunicare format din componente de ATL (spoturi radio şi TV, outdoor, machete de presă), BTL (competiţii), internet, activităţi in-store şi campanie de relaţii publice.
Echipa iLeo care s-a implicat în acest proiect este formată din: Mugur Pătraşcu – Managing Partner, Diana Alexa – BrandComm Manager, Cosmin Năstasa – Media Director, Radu Olteanu – Jr Art Director, Cristian Şerban – Copywriter, Alexandru Ciminian, Mihai Rotaru şi Vlad Dinu – programatori.
{mosloadposition user10}