Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Ediția specială Carmol FLU câștigă Lucrarea Lunii Noiembrie în Top 3 ADC

Carmol Flu - editie speciala

ADC România prezintă cele mai bune execuții de Digital, TV și Outdoor ale lunii noiembrie în Top 3 ADC. Proiectele câștigătoare ale acestui top prezintă diferite forme ale responsabilității față de viitor și vorbesc despre sinceritate, solidaritate, ediții limitate, produse bio sau relația client – influencer.

Lucrarea Lunii Noiembrie este ediția limitată Carmol FLU, proiect semnat de Next Advertising.

LUCRAREA LUNII

Carmol FLU lansează în ediție limitată un nou model de packaging, alături de agenția Next Advertising și câștigă Lucrarea Lunii Noiembrie și Locul 1 în categoria Digital. Campania este o trimitere la stilul anilor ’80, prin îmbinarea vestimentației și melodiilor cu răceala, pentru a demonstra că indiferent de obstacole, poți rămâne mereu cool. Carmol FLU – ediție limitată este un produs creat special pentru millennials, pentru a-i ajuta să se adapteze oricărei situații.

Carmol Flu - editie speciala

Echipa creativă este formată din: Dan Drăgan, Paramon Ditu | Art Directors & Oana Banică | Copywriter, Adrian Albu | Group Creative Director.

Ștefan Vasilachi, Creative Director DDB România & membru ADC*RO, declară: „Un exemplu minunat cum printr-o singură execuție poți șterge o tonă de praf de pe un brand și să-l faci cool. Pe bune, e chiar cool acum. O execuție superbă, detalii minunate de care nu te mai saturi. Felicitări agenției și clientului pentru curaj.”

DIGITAL

Locul 2 în categoria Digital revine campaniei Blestem de bine, realizată de McCann Worldgroup România pentru Greenpeace România. Proiectul reprezintă un răspuns la indiferența manifestată de autorități față de tăierile ilegale de păduri. Pentru a atrage atenția asupra statisticilor care arată că în România 6 hectare de pădure dispar în fiecare oră, Greenpeace și vrăjitoarea Irina Primavera apelează la un blestem de bine. Echipa este formată din Mihai Constantinescu | Art Director & Paula Ionescu | Copywriter.

Locul 3 al categoriei este episodul 4 al proiectului Legende Urbane: Mioara, realizat de către MullenLowe pentru brandul Lidl – Cămara Noastră. Povestea bazată pe fapte reale și gusturi de necrezut încheie seria Legende Urbane – care prezintă o istorie interactivă a mâncării românești tradiționale prin mituri culinare interbelice. Echipa creativă este formată din Group Creative Directors: Silviu Antohe | Art Director & Mihai Costache | Copywriter.

La egalitate de puncte, tot Locul 3 câștigă și Catmobile – Cum să faci o reclamă?. Campania prezintă povestea întortocheată a relației dintre client, influencer și agenție în aventura creării unui spot viral. Rețeta Cum să faci o reclamă? adună astfel un influencer nepregătit pentru activități extreme, colaborări improvizate și o alpaca artist trap pentru un spot de succes.

Echipa din partea Sector 7 este formată din Alex Coteț | Director/ Copywriter, Raul Gheba | Copywriter & Roxana Andrei | Producer.

Menţiunile categoriei Digital sunt:
KFC Double Down – Neascuns după pâine – campanie creată de McCann Worldgroup. Proiectul prezintă nevoia de sinceritate și de prieteni pe bune, care să te ajute cu sfaturi obiective, nu să te încurajeze în proiecte care s-ar putea încheia greșit. Tocmai de aceea și noul produs KFC – Double Down este neascuns după pâine. Echipa creativă: Lia Bira, Ionuț Raicu | Art Directors & Irina Popp, Andrei Mihăilescu, Mădălina Pop | Copywriters.

BRD – Tu ești viitorul – proiect semnat de Propaganda Creative Marketing. Platformele BRD: Mindcraft, Scena9 și Școala9 susțin și creează proiecte pentru noua generație – de aceea sunt prezentate într-un spot care spune scurtele povești ale unor persoane curioase, perseverente și dăruite pasiunilor lor, pentru că aceste persoane creează viiitorul.

Donează Voce este campania realizată de agenția Pastel pentru Autism Voice, cu scopul de a atrage atenția asupra dificultății cu care se exprimă copiii care suferă de autism. Aceasta a fost și provocarea pentru Iv cel Naiv, care a creat o poezie prin singurele cuvinte pe care le folosește Maria: păpușă și pufuleți. Echipa creativă este formată din Raluca Gorjanu-Radu | Art Director, Roxana Sava | Copywriter & Horia Cucută, Vlad Giogu | D.O.P, Adelina Gavrilă | Scenograf.

TV

KFC Double Down are și Mențiune în categoria TV.

OOH

În categoria OOH, Mențiune are Edenia Foods pentru execuția OOH creată de agenția Saatchi & Saatchi + The Geeks pentru serialul Eduard, fermier urban. Execuția prezintă povestea lui Eduard, un tânăr pasionat de cultivarea bio a produselor, motiv pentru care a adaptat agricultura la mediul urban. Echipa creativă este formată din: Octavian Catană | Senior Art Director & Teodora Ionică | Senior Copywriter.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.