in topul preferintelor telespectatorilor
“Acces Direct”, emisiunea prezentată de Simona Gherghe, s-a situat ieri, 29 august, în fruntea clasamentului de audienţă. Aceeaşi poziţie în topul preferinţelor telespectatorilor a fost ocupată şi de reality-showul “Mireasă pentru fiul meu” care a devansat concurenţa în ambele intervale orare de difuzare.
Antena 1 a fost lider de piaţă luni, 29 august, în intervalul orar 16.59 – 18.58, corespunzător programului de difuzare al emisiunii “Acces Direct”. Astfel, emisiunea a înregistrat la nivelul targetului all urban, un rating de 2.9 procente şi 12.8% share, în vreme ce postul Pro TV, situat pe cea de-a doua poziţie, a înregistrat 2.8% rating şi 12% cotă de piaţă.
În cadrul ediţiei speciale de ieri, Simona Gherghe a prezentat în exclusivitate imagini din culisele celei mai frumoase nunţi din acest an, nunta lui Cristi Borcea cu Alina Vidican. Telespectatorii au avut ocazia să asiste la momente deosebite din timpul spectaculosului eveniment, momente precum tăierea tortului sau grandiosul foc de artificii. Începând cu 5 septembrie, “Acces Direct” va reveni pe micile ecrane cu un nou sezon incitant, aducând în atenţia telespectatorilor subiecte de actualitate, poveşti inedite, muzică şi discuţii incitante.
Primul loc în topul preferinţelor telespectatorilor a fost ocupat şi de emisiunea “Mireasă pentru fiul meu”, cel mai îndrăgit reality-show matrimonial din România. Emisiunea, moderată de Mirela Boureanu Vaida a înregistrat în intervalul orar 10.48 – 11.41 un rating de 1.1% şi 10.9% share la nivelul targetului 15-54 urban, devansând programele postului Realitatea TV care a înregistrat 1% rating şi 9.4 procente cotă de piaţă. Cea de-a treia poziţie în clasamentul audienţelor pe targetul 15-54 urban a fost ocupată de postul Pro TV cu 0.7% rating şi 6.6% cotă de piaţă.
Emisiunea a fost lider de piaţă şi în cel de-al doilea interval orar de difuzare, 13.57 – 15.59, înregistrând la nivelul targetului 15-54 urban un rating de 1.6 % şi 11.6% share. Locul secund a fost ocupat de postul Realitatea TV cu 1.3% rating şi 9.2% cotă de piaţă. Postul Pro TV s-a situat tot pe cea de-a treia poziţie, înregistrând 1.1% rating şi 8% cotă de piaţă.
În prima ediţie a emisiunii, alături de Mirela Boureanu Vaida au venit o parte dintre concurenţii sezoanelor anterioare ale emisiunii, pe care moderatoarea i-a provocat la o discuţie despre schimbările care au apărut în viaţa lor odată cu participarea la celebrul reality-show. Emisiunea “Mireasă pentru fiul meu” va fi difuzată săptămâna aceasta în două momente ale zilei, de la 10.50 şi de la ora 14.00.
Pe primul loc în audienţe s-a menţinut şi Observatorul orei 16. Acesta a înregistrat, la nivelul targetului 15-54 urban, un rating de 2.9 % şi 17.1% procente share, Antena 1 devansând astfel Pro TV care a reuşit să obţină 1.8 procente de rating şi 10.5 % share.
Sursa:GfK Romania S.R.L.
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena 1
Analiza este facuta pe targetul: All urban şi 15-54 urban
Perioada 29 august 2011