Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Editia a V-a a concursului “Drum catre Golden Drum”

şi-a desemnat câştigătorii

Tema care i-a provocat pe participanţii din acest an a fost:
„Un Bucureşti mai puţin aglomerat”

Agenţiile din grupul BBDO România şi Pepsi au desemnat câştigători celei de-a V-a ediţii a concursului de creaţie publicitară „Drum către Golden Drum”.

Timp de 1 lună şi jumătate, 65 de concurenţi au încercat să salveze capitala de traficul din ce în ce mai aglomerat, încercând să convingă bucureştenii să renunţe la maşinile personale în favoarea metroului. “Ne-am implicat în acest proiect din dorinţa de a sprijini tinerele talente, cu convingerea că noua generaţie are multe de oferit, începând cu ideile proaspete şi continuând cu entuziasmul şi determinarea de a le pune apoi în practică. Îi felicit pe câştigători şi le urez mult succes în continuare”, declară Călin Clej – CSD Marketing Manager PepsiCo România.

„Ştiam că o să fie o temă care o să trezească interes, deşi concursul nostru s-a desfăşurat în timpul verii când majoritatea potenţialilor noştri concurenţi este în vacanţă. Nu ştiu dacă o să salvăm Capitala de traficul aglomerat, dar ştiu sigur ca cei cinci câştigători au tot ce le trebuie să salveze nişte proiecte de deadline-uri strânse. Abia aştept să-i întâlnesc faţă în faţă să-mi spună cum li s-a părut brieful”, spune Ştefan Chiriţescu – Senior Account Planner Graffiti BBDO.

Câştigătoarea locului întâi se numeşte Ana-Maria Ciobotaru, are 18 ani, este din Bucureşti şi este absolventă a Colegiului Naţional Sf. Sava. Propunerile sale pentru campania integrată pe această temă au avut o abordare originală, care a respectat mesajul propus de organizatori, “Fii diferit, mergi cu metroul”. Sub titlul “Reintegrarea şoferilor în societate”, campania propusă de Ana-Maria Ciobotaru exemplifică, printr-o serie de exagerări pline de umor, efectele pe care le are condusul maşinii asupra şoferilor.

Premiul obţinut de Ana-Maria Ciobotaru constă în participarea la ediţia din acest an a Festivalului Golden Drum, care are loc la Portoroz, Slovenia, în perioada 14-19 octombrie 2007. Costurile călătoriei vor fi acoperite integral de Graffiti BBDO şi Pepsi, iar accesul la evenimentele de pe parcursul festivalului va fi asigurat de organizatorii Golden Drum. De asemenea, Ana-Maria Ciobotaru va putea efectua o lună de practică la Graffiti BBDO, cu posibilitatea continuării colaborarii.

“Am aflat de acest concurs acum 2 ani, când abia începeam să înţeleg cu ce se mănâncă publicitatea, însă am ajuns prea târziu, deja se anunţaseră câştigătorii. Îmi place publicitatea extrem de mult şi, pentru o persoană la doar 18 ani ca mine, câştigarea acestui concurs e o confirmare a talentului şi a muncii depuse. Atunci când faci totul cu pasiune e imposibil să nu îţi iasă. Pasiunea se află peste tot, chiar şi în metrou, dar dacă mergi cu maşina nu ai cum s-o  găseşti. Referitor la tema din acest an, am încercat să găsesc un punct slab al mersului cu maşina, trebuia să fie unul, pentru că scorul în meciul maşina personală-metrou părea să fie 1-0; vroiam să îl aduc undeva la 1-2, astfel încât targetul să îşi schimbe favoritul. Iar după ore de gândit şi răzgandit, am reuşit să schimb golaverajul”, povesteşte Ana-Maria Ciobotaru.

Pe locurile 2 şi 3 s-au clasat alte două participante la concurs, Andreea Bira (21 de ani, din Tecuci), studentă la facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice din cadrul SNSPA şi, respectiv, Anda Dragomir (25 de ani, din Câmpina), absolventă a Universităţii de Artă Bucureşti – Facultatea de Artă Decorativă & Design. Ambele câştigătoare vor beneficia de o lună de practică la Graffiti BBDO, având posibilitatea să devină membre ale echipei după această perioadă.

În premieră în acest an, s-au mai acordat două premii speciale. Premiul “Creative Media”, oferit de Media Direction, îi revine lui Alex Petrescu (23 de ani, din Roşiorii de Vede), în timp ce premiul “Interactivity”, oferit de Proximity, a fost câştigat de către Alexandra Floarea (22 de ani, din Bucureşti), ambii beneficiind de câte o lună de practică şi având posibilitatea continuării colaborării în agenţiile care i-au desemnat câştigători.

Cea de-a cincea ediţie a concursului s-a desfăşurat în perioada 3 iulie – 10 august şi s-a adresat tinerilor cu vârste sub 26 de ani care nu sunt angajaţi în agenţii de publicitate. În acest an membrii juriului au fost: Călin Clej – CSD Marketing Manager PepsiCo România, Ema Prisca – Director de Creaţie Graffiti BBDO, Sorin Psatta- Director de Strategie şi Cercetare Graffiti BBDO şi Ştefan Chiriţescu – Senior Account Planner Graffiti BBDO. Aceştia au notat propunerile după criteriile de originalitate a ideii creative, de simplitate a acesteia şi de relevanţă a mesajului pentru obiectivul de comunicare anunţat în brief.

Bucuresti, 6.09.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.