Scoala de publicitate Leo Academy isi va deschide din nou portile in primavara anului 2008. Programat pentru toamna acestui an, proiectul a fost amanat in vederea imbunatatirii formatului.
Noile schimbari vor cuprinde: structurarea pe specializari, adaugarea unei componente de internship menite sa completeze procesul de evaluare a aptitudinilor candidatilor si a compatibilitatii acestora cu Leo Burnett, cursuri mai interactive si mai practice si, nu in ultimul rand, implicarea in acest proiect si a altor personalitati din domeniul publicitatii, pe langa seniorii companiei. Leo Academy este o initiativa a agentiei Leo Burnett aparuta din dorinta de a descoperi tineri talentati si pasionati de domeniul comunicarii. Misiunea scolii de publicitate este completarea cunostintelor teoretice pe care tinerii le pot obtine intr-o facultate de comunicare si facilitarea unor experiente practice specifice industriei publicitare din Romania.
Leo Burnett este prima agentie din Romania cu o astfel de initiativa realizata in intregime cu efortul financiar si uman al companiei. In total, peste 600 de ore de munca sunt depuse an de an de angajatii Leo Burnett pentru a derula Leo Academy.
Informatii despre cea de-a treia editie a scolii de publicitate Leo Academy vor putea fi gasite pe site-ul www.leoacademy.ro la inceputul anului viitor.
{mosloadposition user10}