pe parcursul saptamanii trecute, reality showul “Mireasa pentru fiul meu” s-a clasat si ieri pe primul loc in topul audientelor
Început de săptămână în forţă pentru reality showul “Mireasă pentru fiul meu”! După ce de luni până vineri, 5 – 9 decembrie, la nivelul targetului 15-54 urban, emisiunea s-a clasat pe primul loc în topul preferinţelor telespectatorilor pe ambele intervale orare de difuzare, iar sâmbătă a fost lider de piaţă în slotul 16:58 – 18:58, tot la nivelul targetului comercial al postului Antena 1 şi lunea aceasta “Mireasă pentru fiul meu” a ocupat poziţia fruntaşă în clasamentul audienţelor!
Astfel, ieri, 12 decembrie, “Mireasă pentru fiul meu”, emisiune moderată de Mirela Boureanu Vaida, s-a situat în vârful clasamentului audienţelor înregistrând pe tronsonul orar 10:47 – 11:08, un rating de 1.6 % şi 14.4 % cotă de piaţă la nivelul targetului 15-54 urban. Pe locul secund s-a situat postul Antena 3 cu 0.9 % rating şi 7.5 procente cotă de piaţă.
Emisiunea a fost lider de piaţă şi în cel de-al doilea interval orar de difuzare, 13:57 – 16:00, înregistrând la nivelul targetului 15-54 urban un rating de 2.2 % şi 16.3 % share, a doua poziţie în clasamentul audienţelor fiind ocupată de postul Pro TV cu 1.2 % rating şi 8.9 % cotă de piaţă.
În casa concurenţilor “Mireasă pentru fiul meu” se resimte deja atmosfera de sărbătoare! Atât platoul emisiunii, cât şi casa în care locuiesc au fost amenajate cu ghirlande şi crenguţe, iar bradul împodobit de Crăciun nu putea lipsi din acest decor. Mai mult, starea concurenţilor în cadrul reality showului este mai relaxată, deşi, din când în când, mai apar anumite discuţii în contradictoriu. Ieri, telespectatorii Antena 1 au descoperit ce modalităţi creative de a se distra au mai găsit participanţii rămaşi în competiţie şi au avut posibilitatea de a vedea concurentele amuzându-se în timpul unei bătăi cu perne, jucându-se şi alergând în casă. Tot luni, în platoul emisiunii, alături de Mirela Boureanu Vaida a venit Sanda, concurenta eliminată la finala săptămânii trecute care a discutat despre experienţa ei în casa “Mireasă pentru fiul meu” şi le-a transmis urări frumoase celor rămaşi în concus.
Sursa:GfK Romania S.R.L.
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena 1
Analiza este făcută pe targetul 15-54 urban
Perioada 12 decembrie 2011