Ediţia a patra a IAB Forum, cea mai importantă conferinţă a asociaţiei industriei de publicitate digitală din România va avea loc pe 29 septembrie, la Athenee Palace Hilton şi va reuni speakeri internaţionali şi naţionali, recunoscuţi pentru expertiza lor în domeniul publicităţii online.
Tema centrală a evenimentului din acest an este “Journey to the Multi Screen Galaxy” şi va explora strategia de interacţiune brand – consumator la nivelul multiplelor puncte de contact oferite de tehnologia de ultimă generaţie, din perspectiva oportunităţilor de comunicare pe aceasta le aduc.
Principalele teme de discuţie ale evenimentului vor fi: provocările creativităţii în era multi-screen, captarea atenţiei divizate a utilizatorului, recomandări pentru o mai bună interacţiune în mediul mobil, Big Data în era multi-screen, provocările măsurării efectelor campaniei în era hi-tech, importanţa noilor metrici în strategia de brand, precum şi metode de abordare a unei strategii de vanzări eficientă în mediul digital.
Yannis Lapatas din partea MRM Germania, Anant Joshi de la Meetric, Cătălin Vasile ca reprezentant al ING Bank, Daniela Florea Founder and CEO Geo Strategies, Laurenţiu Gheorghiu de la Consiliul Român pentru Publicitate, alături de Bianca Vlaston de la Hmedia, Irina Little de la EASA, Traian Năstase – Managing Partner iSense Solutions, Anant Joshi – Director of International Business Meetrics şi Arina Ureche, Director General BRAT, se numără printre vorbitorii principali ai evenimentului.
Anul acesta, IAB Forum este organizat în colaborare cu RAC (Consiliul Român pentru Publicitate), care va aborda problema autoreglementării în publicitatea digitală, tendinţele de reglementare, publicitatea targetată şi extinderea ei pe multiple ecrane. De asemenea, reprezentanţii RAC vor prezenta studii de caz şi analize inspirate din situaţiile întâmpinate de RAC în activitatea curentă.
“Ca în fiecare an, vom aduce în atenţia industriei de publicitate online tendinţe şi teme actuale atât pe plan local cât şi internaţional, precum şi subiecte ”tabu”, cum sunt reglementarile şi iniţiativele de autoreglementare pe care le susţinem şi care fac parte din misiunea noastră de a proteja industria digitală. Misiunea noastră este ca fiecare participant să plece de la conferinţă cu cel puţin 3 idei pe care să le aplice în ziua următoare sau cu 3 teme pe care le va trata cu mai multă atenţie pe viitor” declară Ioana Anescu, Director Executiv al IAB Romania.
Partenerii evenimentului în acest an sunt Microsoft, MSPS Marketing & Communication Romania şi Communique.
Mai multe detalii puteţi găsi pe www.iabforum.ro, sau pe pagina de Facebook a IAB România. Accesul la eveniment se face pe baza de invitatii, iar pentru a solicita o invitaţăie vă rugăm să trimiteţi un e-mail pe adresa contact@iab-romania.ro.
{mosloadposition user9}