Edge, agenție full-service de performance marketing deținută de grupul 2Performant, aniversează doi ani de la înființare. Apariția agenției pe piața românească a dus la rescrierea standardelor în performance marketing și clasarea ei drept partener de încredere în topul agențiilor de profil din România. În numai doi ani de activitate, agenția a adunat peste 20 de clienți, pentru care a rulat campanii de aproximativ patru milioane de euro.
Așa cum și-a propus încă de la înființare, Edge aduce un refresh în abordarea canalelor de performance marketing. Nivelul avansat de înțelegere a problemelor, implementarea unor soluții customizate, împreună cu expertiza și profesionalismul echipei sunt elementele principale care au ajutat agenția să performeze încă de la înființare.
„Tenacitate, muncă și pasiune. Acestea sunt cele trei ingrediente pe care fiecare dintre specialiștii noștri le valorifică la maximum, în fiecare colaborare în parte. Tot ele ne-au ajutat să câștigăm unul dintre cele mai mari businessuri de e-commerce de pe piață, Elefant.ro, să ne păstrăm clienții mulțumiți și să ajutăm la creșterea businessurilor partenerilor noștri. La doi ani de la înființare și mii de campanii rulate, marketingul online este cel mai atrăgător domeniu al zilelor noastre. În următorii ani, sperăm să ne consolidăm poziția pe piață și să reușim să ne păstrăm profilul și performanțele”, a declarat Cosmin Nastasă, Managing Director Edge.
Echipa Edge este formată din opt oameni, cărora li se adaugă și parteneri din exterior, în funcție de dimensiunea proiectelor. Structura agenției include specialiști în performance marketing (PPC), afiliere, Analytics și developeri, care lucrează pentru stabilirea strategiilor și implementarea de campanii pentru peste 20 de clienți.
„Strategia noastră de business constă în a ne concentra pe clienții mari sau cu potențial de creștere. Numai pentru performance marketing avem peste 20 de clienți în momentul de față, cei mai mari fiind Elefant.ro, Orange, Provident și Cora online. Lor li se mai adaugă și cei din zona de afiliere”, a completat Cosmin Nastasă.
Așa cum îi stă bine unui business în continuă creștere, celebrarea celor doi ani de activitate înseamnă pentru colectivul Edge evaluarea campaniilor precedente și realizarea de planuri pentru anul în curs.