Money Channel şi Ogilvy văd economia ca fiind… Viaţă.
Pentru marea majoritate a românilor, economia evocă un lucru complex, de multe ori de neînţeles, rezervat celor instruiţi într-un limbaj specializat, aproape ermetic.
Ogilvy şi Money Channel – singura televiziune de business din România, au însă o opinie diferită. Drept urmare echipa Ogilvy a dezvoltat pentru Money Channel platforma strategică “ECONOMIA E VIAŢA”, prin care demonstrează într-o manieră simplă şi convingătoare că economia tratează de fapt viaţa de zi cu zi. Lansarea noii platforme strategice coincide cu 5 ani de existenţă a postului TV şi are ca scop consolidarea pe termen lung a canalului de televiziune.
Platforma “ECONOMIA E VIAŢĂ” reprezintă miezul campaniei de promovare Money Channel şi totodată direcţia majoră de construcţie şi evoluţie a postului TV la nivel editorial.
Dani Macarie, Creative Director Ogilvy – “Nu există viaţă în afara economiei. Orice fapt de viată poate fi tradus printr-un concept economic. Şi invers. Pe acest adevăr se construieşte o campanie la care am lucrat cu multă plăcere şi care sper că-şi va convinge publicul de faptul că o televiziune economică vorbeşte mai mult decât oricare alta despre viaţa fiecăruia dintre noi.”
Anunţată încă de la jumătatea lunii martie printr-un teasing TV, campania de imagine continuă din 5 aprilie şi se va derula timp de aproximativ două luni, pe diferite canale media: TV; radio; presa şi online, cu bannere pe site-uri economice şi de interes general şi Facebook.
Dan Suciu, Director Editorial The Money Channel -”Există o neînţelegere tradiţională în legătură cu economia, pe care vrem acum mai mult ca niciodată, să o risipim. Se consideră greşit că economia se ocupă de lucruri abstracte, de cifre şi idei complicate. În noua grilă vrem să sublinem apăsat că ne ocupăm de toate acestea cu consecvenţa şi profesionalismul care ne permit să prezentăm pe înţelesul tuturor că economia este viaţa propriu-zisă. Grila noastră cuprinde trei tronsoane care tratează aceaste subiecte actualizate în funcţie de interesul public, despărţite de talk-show-urile care ne-au consacrat şi programe de stiri. Vrem să oferim o imagine completă şi clară a preocupărilor noastre cotidiene de natură economică”.
Campania dezvoltată de Ogilvy invită publicul românesc să urmărească Money Channel în perioada care urmează. O scurtă privire asupra noilor emisiuni introduse şi a reperelor de conţinut din această săptămană demonstrează noua filosofie a staţiei TV. De exemplu, miercuri, 6 aprilie, la “The Money Show” aflăm ce putem învăţa de la miracolul economiei chineze; joi urmărim un interviu special cu ambasadorul american Mark H. Gitenstein şi vineri vom fi martorii unei inedite comparaţii intre magazinul Steaua Bucuresti si magazinul F.C. Barcelona din care desluşim cam cât costă tricourile marilor sportivi şi ce performanţe au ei.
Echipa creatoare a acestui proiect este compusă din: Alexandru Bădărau (Copywriter), Anca Ungureanu (Art Director), Donald Simionoiu (Senior Art Director), Toni Bunăiasu (Copywriter), Oana Boghici (AV Producer), Dani Macarie (Creative Director), Oana Radu (Account Director), Loredana Caradimu (Unit Business Director), Răzvan Moroianu (DTP Designer), Bogdan Anghel (Web Designer), Marius Fărcăşanu (Web Designer).
Pentru producţia spotului TV s-a lucrat cu echipa TANDEM FILM şi regizorul Håkan Lidman, iar muzica a fost compusă de Electric Brother (Cristian Ştefănescu).
Echipa Money Channel: Daniel Apostol (Director Executiv), Dan Suciu (Director Editorial), Simona Creţu (Brand Manager), Andreea Negru (Redactor Şef) şi Arina Moga (Producator General).